English

صبح امروز؛

علیرضا دبیر با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دیدار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و عبداله عزیزی رئیس هیأت کشتی این استان، صبح امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت و گو کردند.

علیرضا دبیر با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این دیدار پریچهره جویای حال رئیس فدراسیون و روند درمانی پای مصدوم وی شد. علیرضا دبیر نیز با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان تهران به منظور برگزاری رقابت‌ های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: شرایط سختی به جهت شیوع ویروس کرونا در استان تهران حاکم بود و برگزاری رقابت‌های انتخابی در این شرایط کار بسیار سخت و دشواری بود که خدا را شکر با همت و تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان، عبداله عزیزی و همکاران وی در هیئت کشتی استان این مسابقات در شرایط مناسب و مطلوبی برگزار شد.

در این نشست در مورد گسترش، توسعه و ارتقای فضاهای ورزشی کشتی در استان تهران گفتگو و مقرر شد به منظور تعامل هرچه بیشتر در این زمینه، جلسه‌های دیگری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    ایران دربحث ورزش نوجوانان بسیار ضعیف عمل میکنه وباند بازی ها اجازه ورزش رو از جوانان گرفته و خیلی راحت به وسیله قدرتی که در اختیارشان هست صدا رو در دم خفه میکنند خبرگزاری ها هم فقط دنبال خبر الکی هستن خبر خوب میخواید باید بگردید

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه