English

واکنش رسانه ‌های عربستانی به شکست الاهلی برابر استقلال

رسانه‌های عربستانی به شکست الاهلی برابر نماینده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه ‌های عربستانی به شکست الاهلی برابر استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در یکی از دیدار های حساس هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، بامداد جمعه از ساعت ۰۰:۴۵ در زمین شماره ۲ ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف هم رفتند. در نهایت این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

گزارش زنده بازی استقلال و الاهلی عربستان/ استقلال 5 الاهلی عربستان 2

نتیجه بازی استقلال و الاهلی عربستان/ برد شیرین استقلال مقابل الاهلی عربستان

رسانه های عربستانی به این باخت واکنش نشان دادند که در ذیل می بینید:

اسپورت ۲۴

" الاهلی توسط استقلال ۵ تایی شد. ناکامی الاهلی در نخستین آزمون خود با سرمربی رومانیایی"

عکاظ

" الاهلی سنگین‌ترین شکست خود را تجربه کرد"

الشرق الاوسط

" شکست تاریخی الاهلی برابر استقلال"

این روزنامه سرشناس این گونه به شکست سنگین الاهلی واکنش نشان داد: الاهلی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا یک شکست تاریخی را برابر نماینده ایران تجربه کرد.

سعودی اسپورت

این سایت عربستانی با تیتر" فاجعه! شکست تحقیر آمیز الاهلی برابر استقلال در آغاز راه آسیایی" نوشت: دیدار استقلال و الاهلی با شکست سنگین ۵ بر ۲ الاهلی به پایان رسید.

الریاضیه

"ناکامی الاهلی به آسیا هم آمد"

این روزنامه عربستانی در گزارش خود نوشت: الاهلی ناکامی خود در لیگ محلی را به آسیا هم آورد تا جایی که یک شکست سنگین ۵ بر ۲ را در دیدار نخست خود برابر استقلال تجربه کرد.

روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی اعلام کرده که باخت الاهلی مقابل استقلال سنگین‌ترین شکست الاهلی در تاریخ حضورش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

باخت تاریخی الاهلی در حالی توسط استقلال رقم خورد که شاهزاده «عبدالعزیز بن ترکی» وزیر ورزش عربستان هم در ورزشگاه حضور داشت و نظاره گر عملکرد درخشان نماینده ایران بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سحابی

    اگر بعضی از آقایان کینه های شخصی و عادت همیشگی که همان غرغرکردن وایراد گرفتن از زمین وزمان است دیگر در این موقعیت کمی سکوت اختیار نمایند مطمئنا استقلال با ارتمش خازر به پیش میرود .مجیدی نشان داد که وقتی صحبت از تاکتیک میشود یعنی جه واستراتژی ب ای بازی چه معنایی میدهد .
    یادش بخیر یکی از مربیان جدیدا پر ادعا که ماهیتش تازه رو شده در بازی با رقیب سنتی وقتی بازی مساوی شد ادعا کرد اگر گل میخوردبم بلافاصله پلان دوم خودمان را که هنرمان اوردن سه بازیکن بود را اجرا کرده وحتما گل میزدیم واین اقا خود را کپی پیس کیروش میداند پس جناب کیروش شما چرا نمیگداری اول گل خورده بعد تین پلانها را اجرا کنی!!!!

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه