English

علیرضا دبیر:

مهمترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک‌ها است و مهمترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است و اگر قرار است کشتی گیری در المپیک مدال نگیرد به دنبال کسب سهمیه نیز نرود.

مهمترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در پایان تمرینات امروز آزادکاران ملی پوش ایران در محل برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک در قزاقستان گفت: از غلامرضا محمدی و کادر فنی تیم ملی حمایت می‌کنم و معتقدم که محمدی یکی از مربیان برتر کشتی ایران است.

وی با اشاره به عملکرد گرایی و ساروی گفت: آنها با کسب سهمیه المپیک و نمایش زیبایی که داشتند میخ خود را کوبیدند و از همین جا برای رقبای خود خط و نشان کشیدند.

علیرضا دبیر تأکید کرد: اگر می‌خواهید جز و کشتی گیران برتر دنیا باشید و در المپیک به موفقیت برسید، گرفتن سهمیه نباید برای شما سخت باشد و اگر به فکر کسب مدال المپیک نیستید بهتر است به دنبال کسب سهمیه هم نروید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه محمد بنا و غلامرضا محمدی زحمات فراوانی را برای آمادگی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشیده‌اند گفت: به عنوان رئیس فدراسیون کشتی از سرمربیان تیم‌های ملی حمایت می‌کنم.

وی خطاب به کشتی گیران گفت: از همین جا شایستگی‌های خود را نشان دهید و برای کسب موفقیت نیست خود را خالص کنید و تمام تمرکزتان روی مسابقات و کشتی‌هایتان باشد و برای کسب موفقیت از خدا کمک بخواهید.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک‌ها است و مهمترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است و اگر قرار است کشتی گیری در المپیک مدال نگیرد به دنبال کسب سهمیه نیز نرود.

عباس جدیدی نماینده کشورمان در انتخابات شورای آسیا نیز در این دیدار حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی