English

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد/ جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی برای پرسپولیس

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تیم‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال و تخلفاتی که در دیدار های جام حذفی رخ داد، صادر شد.

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد/ جریمه نقدی  ۵۰ میلیون ریالی برای پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح است:

* لیگ برتر فوتبال

جریمه نقدی و محرومیت برای آلومینیوم اراک و مربی نفت مسجد سلیمان

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم برگزار شد که از سوی حمزه حدادی، مربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی برحمله ور شدن به داور و توهین رخ داد.  وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

رضا نظری یکی از عوامل باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل استفاده از کارت پزشک به دو جلسه از همراهی این تیم محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از نظر محرومیت قطعی و از نظر جریمه قابل تجدید نظر است.

سعید محمد دوست از باشگاه آلومینیوم ارام به دلیل در اختیار گذاشتن کارت فرد دیگری بدون مجوز به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از نظر محرومیت قطعی و از نظر جریمه قابل تجدید نظر است.

بهزاد بشتایم ، مربی تیم آلومینیوم اراک نیز به دلیل استنکاف از رای به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از نظر محرومیت قطعی و از نظر جریمه قابل تجدید نظر است.

جریمه نقدی برای تیم گل گهر سیرجان

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران برگزار و به دلیل حضور افراد غیر مرتبط در جایگاه ویژه خلاف دستور العملهای ابلاغی کوید ۱۹،  تیم گل گهر سیر جان به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

آنالیزور تیم نفت مسجد سلیمان جریمه شد

به دلیل تخلف صادق غفاریان، آنالیزور تیم نفت مسجد سلیمان مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات غیر رسمی در دیدار برابر استقلال تهران، وی به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

جریمه نقدی برای مربی تیم گل گهر سیرجان

کمیته انضباطی سعید الهویی، مربی تیم گل گهر سیرجان را به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با خبرگزاری ها و سایت ها به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

جریمه نقدی برای پرسپولیس تهران

باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل حضور افراد غیر مرتبط در جایگاه ویژه خلاف دستور العملهای ابلاغی کوید ۱۹ در دیدار برابر پیکان تهران، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* جام حذفی

محرومیت و جریمه نقدی برای تیم سوهان محمد قم و پارسه تهران

دیدارتیم های سوهان محمد قم و داماش پارسه تهران برگزار و از سوی ناصر شریفی از منتسبین تیم سوهان محمد قم تخلفاتی پس از اتمام مسابقه و اهانت و فحاشی به داور رخ داد. وی به مدت یک ماه از ورود به استادیوم های ورزشی محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم سوهان محمد قم به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

علیرضا خدابنده و رضا استواری از تیم سوهان محمد قم به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به بازیکن تیم مقابل هر کدام به مدت سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و هر نفر به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای از لحاظ محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم داماش پارسه تهران نیز به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

محرومیت دو جلسه ای برای بازیکن تیم صنعت مس کرمان

کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی به عقیل کعبی بازیکن تیم صنعت مس رفسنحان مبنی بر حمله به داور و بدرفتاری در قبال مقام رسمی در دیدار برابر تیم سپاهان، وی به دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف می باشد و باشگاه در قبال محکومیت مالی بازیکن خود دارای مسئولیت تضامنی خواهد بود. ضمنا از تاریخ صدور دادنامه، قرار دستور موقت سابق الصدور نیز ملغی می شود.

جریمه نقدی برای مربی رایکا بابل و بازیکنان ملوان بندر انزلی

دیدار تیم های رایکا بابل و ملوان بندر انزلی در حالی برگزار شد که از سوی علی آقا بزرگ مربی تیم رایکا بابل تخلفانی مبنی بر توهین و بدرفتاری مقابل مقام رسمی رخ داد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

عیسی پرتو، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی نیز به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکارای گل  به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. . این رای قطعی است.

میثم شاه مکوند زاده ، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی به دلیل بدرفتار در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. . این رای قطعی است.

* لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم های راگا ری و ملی حفاری در حالی برگزار شد که از سوی رضا عربی، مدیرعامل تیم راگار ری تخلفاتی مبنی بر ایجاد تنش و دریگری در زمین بازی رخ داد. وی به یک ماه از حضور در سالن های فوتسال محروم و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت است. ( این رای قابل تجدید نظر است)

فارس ضیاغم، بازیکن تیم ملی حفاری به دلیل بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل به یک ماه از حضور در سالن های فوتسال محروم و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت است. ( این رای قابل تجدید نظر است)

فرید نمازی، بازیکن تیم ملی حفاری به دلیل بدرفتاری با مقام غیر رسمی به یک جلسه از همراهی تیم خو محرومیت و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه ملی حفاری به دلیل سوء رفتار تیمی باید ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی