English

تازه ‌ترین رده ‌بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان/ صعود پرسپولیس و استقلال

سایت «فوتبال دیتابیس» امروز تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان را اعلام کرد.

تازه ‌ترین رده ‌بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان/ صعود پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌ های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۹ اسفند) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

علاوه بر این، صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۰۰ امتیاز و یک پله صعود، بالاتر از تیم‌هایی مانند اوساسونای اسپانیا، گالاتاسرای ترکیه و زسکا مسکو در رتبه ۱۱۳ قرار گرفت.

تیم استقلال با ۱۵۳۰ امتیاز در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و یازدهم قاره آسیا جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در سطح جهانی با ۴ پله صعود نسبت به هفته قبل، در رده ۲۲۱ قرار دارند.

سپاهان با ۱۴۸۹ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهانی با ۴ پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه نوزدهم قاره کهن قرار گرفته اند. این تیم در سطح جهان نیز با ۲۱ پله صعود در رتبه ۳۱۹ جای گرفته است.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و شهرخودرو به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. صنعت نفت آبادان و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۵۵ امتیاز همچنان صدرنشین است. تیم‌های کاوازاکی ژاپن با ۱۶۳۹ امتیاز و جونبوک موتورز کره جنوبی نیز با ۱۶۲۹ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته اند. تیم الدحیل قطر با ۱۶۱۳ امتیاز همچنان در رتبه چهارم قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۵ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۸۶ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۲۰۰۴ و اینترمیلان با ۱۹۳۶ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

رئال مادرید نیز با ۱۹۲۶ امتیاز و بدون تغییر نسبت هفته گذشته در رتبه چهارم جای گرفته و پاری سن ژرمن با ۱۹۲۴ امتیاز مانند هفته گذشته در رتبه پنجم است.

نکته قابل توجه در این رده بندی صعود منچستریونایتد به رتبه هشتم جهان است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

  • بایرن مونیخ
  • منچسترسیتی
  • اینترمیلان
  • رئال مادرید
  • پاری سن ژرمن
  • بارسلونا
  • اتلتیکو مادرید
  • منچستریونایتد
  • یوونتوس
  • لایپزیگ
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی