English

علی‌نژاد:

باشگاه استقلال در مورد کانال های هواداری اقدام قضایی کرده است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال دخالت ندارد و این صحبت کانال های هواداری است و نباید توجه کنید.

باشگاه استقلال در مورد کانال های هواداری اقدام قضایی کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی علی‌نژاد در خصوص برگزاری لیگ تیراندازی با کمان اظهار داشت: خداراشکر با برنامه‌ریزی دوستان در فدراسیون مسابقات لیگ با حضور ۲۹ تیم برگزار شد. این لیگ از آذر ماه در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان استارت خورد.

وی افزود: اینکه مجوز برگزاری لیگ‌ها از اردیبهشت صادر شد، تدبیر درستی بود که توانستیم لیگ‌ها را با رعایت پروتکل‌ها و هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش، برگزار کنیم. حدود ۲۰ لیگ در رشته‌های مختلف برگزار شد که هیچ مورد خاصی از نظر موارد کرونا نداشتیم. پروتکل‌ها سختگیرانه بود چون سلامت ورزشکاران برای ما مهم بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری لیگ برتر سبب شد تا ورزشکاران در شرایطی که رویدادهای بین‌المللی کنسل شده بود، در کورس بمانند و اگر لیگ داخلی برگزار نمی‌شد رخوتی ایجاد می‌شد که به نفع ورزش نبود.

وی همچنین در خصوص احداث خوابگاه تیراندازی با کمان، عنوان کرد: یکی از نیازهایی که این سایت لازم داشت، خوابگاه بود و یکی از مشکلات کمانداران عدم استقرار در اینجا بود که خوشبختانه با احداث خوابگاه این مشکل برطرف شد. در این زمینه وزارت ورزش و شرکت توسعه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

علی‌نژاد درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کار جدیدی انجام شد و یکسال و نیم کار کردیم و جلسات متعددی داشتیم. این دو باشگاه از نظر زیر ساختی برای ورود به بورس مشکلات داشتند. افزایش سرمایه انجام و بدهی و درآمد‌ها شفاف شد. در سال ۹۸ حسابرسی شدند. حسابرسی منتهی به ۶ ماهه دوم نیز برای پرسپولیس تا تاریخ ۳۰ آذر و برای استقلال در ۳۰ دی ماه انجام می‌شود. متعاقبا مدارک در فرابوس بارگزاری شده و ارائه مدارک و مراسم معارفه با هیئت پذیرش صورت گرفت. زمانی که هیئت پذیرش اعلام کند، جلسه برگزار می‌شود و دو باشگاه از مدارک خود دفاع می کنند، تقریبا کار نهایی شده است.

وی در خصوص اینکه در کانال‌های هواداری در مورد ووریا غفوری و محمود فکری وزارت ورزش را متهم به دخالت می‌کنند،گفت: بارها گفتم که ما دخالتی ندادیم. این حرف‌ها در کانال ‌های هواداری است و توجه نکنید. اقدامات قضایی از سوی باشگاه‌ در مورد این کانال‌ها انجام شده است اما ادمین اکثر این کانال‌ها در ایران نیستند و فقط فضا سازی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی