English

سلطانی فر:

واگذاری سهام سرخ ‌آبی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی ‌سازی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی بازار سهام با سازمان بورس و فرابورس در حال بررسی نهایی موضوع هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنند.

واگذاری سهام سرخ ‌آبی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی چند منظوره صدرای بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستندسازی و گزارشات مالی، برگزاری مجامع و حسابرسی، مستندسازی اموال و املاک ۲ باشگاه به پایان رسیده و تمامی مدارک و گزارشات در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی بازار سهام با سازمان بورس و فرابورس در حال بررسی نهایی موضوع هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به افزایش بهره مندی مردم ایران از اماکن ورزشی در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی کشور با احتساب اماکن ورزشی خصوصی، اماکن ورزشی دستگاه‌های دولتی مختلف و اماکن تحت نظر وزارت ورزش و جوانان، در مدت هفت سال گذشته سه برابر شده است.

سلطانی فر افزود: در ابتدای دولت یازدهم سرانه ورزشی هر ایرانی حدود نیم متر بود که این رقم در حال حاضر به ۱.۵ متر افزایش یافته است.

دیدار با استاندار گلستان و تماشای رقابت اسب‌ها در هفته دوازدهم کورس گنبد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به گلستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه