English

جدیدترین رنکینگ جهانی فوتبال/ پرسپولیس با ۵ پله صعود در رتبه ۱۲۴ قرار گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان با ۵ پله صعود در رتبه ۱۲۴ دنیا قرار گرفت.

جدیدترین رنکینگ جهانی فوتبال/ پرسپولیس با ۵ پله صعود در رتبه ۱۲۴ قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تازه‌ترین  رده‌بندی تیم ‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۱ بهمن) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

علاوه بر این، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۵۹۳ امتیاز، با یک پله نزول نسبت به هفته گذشته و پس از مدت‌ها حضور در رتبه پنجم قاره کهن، به رتبه ششم سقوط کرد. سرخ پوشان تهرانی در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته ۵ پله صعود کرده و در رتبه ۱۲۴ قرار گرفته اند.

استقلال با ۱۵۳۵ امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. جایگاه این تیم در قاره آسیا نیز تغییری نکرده است و آبی پوشان همچنان در رتبه دوازدهم جای گرفته اند. شاگردان فکری در سطح جهانی با ۳ پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده ۲۱۹ قرار دارند.

سپاهان با ۱۴۷۲ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر نکرده است و همچنان در رتبه بیست و پنجم قرار دارد. سپاهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۲۶ پله صعود در رتبه ۳۵۴ قرار گرفت.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور (۵۱۹ جهان)، فولاد (۵۶۷ جهان) و صنعت نفت آبادان (۷۰۱ جهان) به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۵۹ امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و کاوازاکی ژاپن نیز با ۱۶۳۰ امتیاز و با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته اند.

تیم الدحیل قطر با ۱۶۰۹ امتیاز و ۲ پله صعود به رتبه چهارم رسیده و اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۵۹۳ امتیاز و ۳ پله نزول به رتبه پنجم قاره کهن سقوط کرده است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم نخست جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۸۳ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۹۹ امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته به رتبه دوم رسیده و اتلتیکو مادرید با ۱۹۵۷ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم قرار گرفته است.

بارسلونا با ۱۹۱۴ امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه چهارم ایستاده است. پاری سن ژرمن نیز با ۱۹۰۴ امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

  1. بایرن مونیخ
  2. منچسترسیتی
  3. اتلتیکو مادرید
  4. بارسلونا
  5. پاری سن ژرمن
  6. رئال مادرید
  7. اینترمیلان
  8. یوونتوس
  9. لیورپول
  10. سویا
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه