English

واکنش ها به درگذشت علی انصاریان

علی انصاریان مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

واکنش ها به درگذشت علی انصاریان

به گزارش خبرگزاری موج، به دنبال درگذشت علی انصاریان مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و نهادهای مختلف با انتشار پیام‌هایی به کوچ ابدی  این پیشکسوت فوتبال واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

واکنش علی دایی به درگذشت انصاریان/ خدا به مادر علی صبر بدهد

مرسی که به ما یاد دادی چطوری مواظب مادرمون باشیم/ خداحافظ بهترین رفیق من

کنفدراسیون فوتبال آسیا: «در آرامش باش علی عزیز.»

علی پروین: «تسلیت به هواداران فوتبال. داغ از دست دادن مهرداد و علی خیلی سنگین است. خدا به مادر علی صبر بدهد. روحش شاد.»

علی انصاریان1

سیدمهدی رحمتی: این یکی رو دیگه نمی تونم باور کنم. خدایا چرا علی. با معرفت و دوستداشتنی. هیچ وقت از یاد و خاطرم و قلبم نمیری برادر. روحت شاد.

جواد رضویان: رسم رفات اینه که با رفیق پیر بشی نه اینکه وسط راه از رفیق سیر بشی. خدایا مادرش چشم انتظاره خدا...

جواد رضویان

بیشتر بخوانید:

روز ناراحت کننده برای کشور ما و همه عزیزان و هنرمندان/ بیشتر از گذشته کرونا را جدی بگیرید

 رضا صادقی خواننده معروف با انتشار تصویری از خود در کنار علی انصاریان این اتفاق تلخ را تسلیت گفت.

رضاصادقی

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در بیانیه ای به درگذشت تلخ انصاریان پرداخت و نوشت: علی‌انصاریان، به عنوان یک چهره محبوب ملی، محبوب قلب‌های مردم ایران بود. در شرایطی که او دراماتیک‌ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کرد، امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که... البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.  ستاد برگزاری سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر، همراه با مخاطبان سینما و همه مردم ایران فقدان این هنرمند و ورزشکار مردمی را تسلیت می‌گوید و ضمن طلب آمرزش برای علی انصاریان عزیز از درگاه حق، سلامت همه بیماران را آرزومند است.

باشگاه پرسپولیس: برای ما نیز باور این دو حادثه پیاپی بسیار سخت و دشوار است. همه ما امیدوار بودیم پس از دست دادن مهرداد میناوند عزیر، حداقل با بهبودی کامل علی انصاریان دوست‌داشتنی، مرهمی برای آن زخم‌ بیابیم، اما دریغ و افسوس که گویی این دو رفیق قدیمی با یکدیگر قراری داشته‌اند.

باشگاه استقلال هم درگذشت بازیکن سابق خود را طی اطلاعیه ای تسلیت گفت.

باشگاه استقلال

باشگاه گل‌گهرسیرجان نیز با تیتر "خنده‌هایی که به ابدیت پیوست" به مرگ انصاریان واکنش نشان داده و نوشته است:« علی آقا این خنده‌ها نگذاشت هیچوقت غم تو را بفهمیم و ببینیم؛ این خنده‌ها را با خود بردی و همه ما غم دیدیم.»

احسان خواجه امیری خواننده: علی انصاریان پر کشید، چجوری باید باور کنیم؟

مسعود سلطانی ‌فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وتیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت و نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالواانالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بازیکن ارزنده و محبوب فوتبال ایران، علی انصاریان موجب تأثر و تألم فراوان شد.

ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست‌داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

علی کریمی پس از اعلام درگذشت علی انصاریان مسئولیت اطلاع رسانی این خبر را به مادر این مرحوم بر عهده گرفت. مادر انصاریان پس از مطلع شدن از مرگ فرزند خود دچار وخامت حال شد و بلافاصله وی را به اورژانس بیمارستان فرهیختگان منتقل کردند.

علی کریمی بعد از آن از پشت نرده های بیمارستان فرهیختگان رفت و ضمن تسلی دادن به مردم جملاتی را بر زبان آورد.

اسطوره فوتبال ایران گفت:« من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه