English

حواشی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال/ علی کریمی نخستین نامزد حضور در انتخابات

قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال 10 اسفندماه برگزار شود تا رسما رییس جدید و هیات ریسه جدید فدراسیون فوتبال مشخص شود.

حواشی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال/ علی کریمی نخستین نامزد حضور در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال از روز گذشته یکشنبه ۹۹/۱۰/۱۴ رسما آغاز شده است و کلیه افراد علاقمند و واجد شرایط قانونی می‌توانند تا پایان روز شنبه ۹۹/۱۰/۲۰ در ساعات اداری (از ۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰) درخواست نامزدی خود را از طریق سامانه آنلاین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با تکمیل فرم‌های (فرم ثبت نام، فرم تعهد، فرم اطلاعات فردی) مندرج در سامانه و بارگذاری مدارک عمومی به صورت خوانا ثبت و ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شد

به گفته حیدر بهاروند و هم علی‌نژاد به عنوان معاونت وزارت ورزش بازنشستگان امکان حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال را نخواهند داشت. به همین دلیل کیومرث هاشمی، علی رغبتی، علی کفاشیان، محمد دادکان و حبیب کاشانی از افرادی هستند که به علت بازنشستگی نمی‌توانند برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شوند.

در این میان علی فتح‌الله ‌زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال روز گذشته از احتمال حضورش در انتخابات خبر داد و گفت: «دارم به این موضوع فکر می‌کنم. با تعدادی از مشاورانم در حال بررسی اوضاع هستم تا ببینم این کار به صلاح است یا نه.»

فتح ‌الل ه‌زاده درباره این که توانایی ریاست فدراسیون را در خودش می‌بیند هم گفت: «من در ۱۰ سال مدیرعاملی‌ام ۷ بار قهرمانی را با تیم استقلال به‌دست آورده‌ام. پس کسی که توانسته ۷ عنوان قهرمانی بیاورد حتماً یک ذره از فوتبال سررشته دارد. بنده اگرجلو بیایم به پشتوانه پتانسیلی است که در بازیکنان و مربیان کشورم سراغ دارم و فکر می‌کنم تنها باید راه و روش استفاده از این نیروی بالقوه را پالایش کرد تا بهترین نتایج را از آن گرفت.

همچنین طی روزهای گذشته از علی کریمی، علی دایی و عادل فردوسی ‌پور به عنوان کاندیداهای احتمالی یاد شد که علی دایی و عادل فردوسی پور این خبر را تکذیب کردند و گفتند برنامه‌ ای برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال ندارند.

ساعتی پیش نیز محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و محسن ترکی پیشکسوت داوری با حضور در محل فدراسیون فوتبال رسما در انتخابات هیات رییسه این فدراسیون ثبت نام کردند.

علی کریمی نامزد انتخابات فدراسیون شد

علی کریمی در صفحه شخصی خود خبر از حضور قطعی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داد و نوشت: «می‌خواهم همچنان کنار مردم سرزمینم باشم و برای سربلندی دوباره فوتبال ایران، به عنوان کاندیدا در پست ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات شرکت کنم.

تغییرات اساسی از سوی فیفا و ای اف سی در اساسنامه شکل گرفته و حالا فوتبالی‌ها راحت تر می‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند و من امیدوارم در روز ۱۰ اسفند فوتبال ایران عزیزمان یک روز پاک و عاری از هر گونه زد و بندهای ناسالم را تجربه کند.»

گفتنی است این انتخابات قرار است 10 اسفندماه برگزار شود و رسماً پس از ماه‌ها بلاتکلیفی جانشین مهدی تاج مشخص شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه