English

محمد بنا:

هیچ منتی سر کشتی ندارم چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ منتی سر کشتی ندارم، چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم و وقتی مزد می‌گیریم نباید منت بگذاریم.

هیچ منتی سر کشتی ندارم چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از او و منصور برزگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید میلاد حضرت زینب (س) را تبریک بگویم. ما حدود یکسال است که درگیر کرونا هستیم و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان‌ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می کشند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید:

مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی برگزار شد

بنا ادامه داد: طی این سال‌ها برای بچه‌ها خیلی از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم، اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است. ۱۵ یا ۱۶ سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده‌ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گذاشتم. هیچ منتی سر کشتی ندارم، چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم و وقتی مزد می‌گیریم نباید منت بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: من دنبال تجلیل نیستم، اما این مراسم خیلی برای من ارزشمند است و باعث محبت بیشتر می‌شود. در این سال‌ها تنها کاری انجام ندادم و خیلی‌ها زحمت کشیدند تا در کشتی آزاد و فرنگی به این جایگاه برسیم و من مقابل شما بایستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: از علیرضا دبیر خیلی سپاسگزارم که در این چند ماه کارهای بزرگی انجام شد. امیدوارم همینطور هر چه زودتر کرونا را شکست بدهیم تا دوباره شاهد جنب و جوش در خانه کشتی باشیم و در المپیک نیز کشتی ایران افتخارآفرین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه