English

نتیجه بازی بارسلونا و یوونتوس/ صدرنشینی بانوی پیر با فتح نیوکمپ

یوونتوس در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا به راحتی با نتیجه سه بر صفر بارسلونا را شکست داد.

نتیجه بازی بارسلونا و یوونتوس/ صدرنشینی بانوی پیر با فتح نیوکمپ

به گزارش خبرگزاری موج، تیم‌های فوتبال بارسلونا و یوونتوس در رقابت های هفته ششم و آخر مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه 18 آذر 99) از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که بانوی پیر با سه گل میزبانش را شکست داد. 

یوونتوس که برای صدرنشینی به پیروزی نیاز داشت، از همان ابتدا با قدرت بازی را شروع کرد و داور به خاطر خطای آرائوخو روی کریستیانو رونالدو به نفع این تیم پنالتی گرفت. ستاره پرتغالی نتیجه را در دقیقه ۱۳ یک بر صفر کرد. برتری تیم تورینی ادامه داشت و وستون مک‌کنین برای دومین بار دروازه بارسا را باز کرد. تلاش‌های بارسا برای جبران گل‌ها در نیمه اول کافی نبود. 

در شروع نیمه دوم باز هم یوونتوس تیم برتر میدان بود و این بار این تیم با اشتباه لانگله به پنالتی دست یافت. بازیکن بارسا هند کرد و رونالدو در دقیقه ۵۲ نتیجه را ۳ بر صفر کرد. بانوی پیر یک گل دیگر در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند که داور با کمک VAR آن را آفساید اعلام کرد. بارسا چند فرصت برای گلزنی داشت که بیش از همه متعلق به لیونل مسی بود اما ستاره آرژانتینی در باز کردن دروازه جان‌لوئیجی بوفون ناکام ماند. یوونتوس با این پیروزی به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و بارسا دوم شد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه