English

جلسه رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون‌ های آسیایی برگزار شد

جلسه رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون‌های آسیایی از جمله ایران، امروز برگزار شد.

جلسه رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون‌ های آسیایی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در ادامه جلسات آنلاین رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای اتحادیه‌های قاره‌ای و فدراسیون‌های ملی در سال ۲۰۲۰، امروز اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی با روسای فدراسیون‌های کاراته آسیا و اقیانوسیه جلسه‌ای برگزار کرد.

در این جلسه که در مجموع، روسای ۳۷ فدراسیون از جمله ایران حضور داشتند، اسپینوز در بخش نخست صحبت هایش به ۵۰ سالگی فدراسیون جهانی اشاره کرد و عنوان کرد: این اتفاق مهمی برای ما بود و بر همین اساس از لوگوی جدید فدراسیون جهانی رونمایی کردیم. خوشحالیم که این اتفاق مهم از چشم مسئولان نیز پنهان نماند و بسیاری از مقامات از جمله رئیس کمیته بین المللی المپیک، پیام تبریک ارسال کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، تصمیم ما برخورد خوش بینانه با این همه گیری است. امیدواریم سال ۲۰۲۱ را به خوبی آغاز و به پایان برسانیم. در این سال، المپیک برگزار می‌شود و کاراته نیز برای نخستین بار در آن شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته خاطرنشان کرد: پیغامی که به تمام فدراسیون‌ها می دهم این است که همه خودشان را با شیوه نامه ‌های بهداشتی هماهنگ کنند تا بتوانیم در کنار شیوع کرونا، فعالیت‌های ورزشی خود را نیز داشته باشیم.

در این جلسه سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان گزارشی از فعالیت‌های کاراته ایران در چند ماه گذشته را ارائه کرد. در این گزارش، طباطبایی با اشاره به برگزاری لیگ کاتا، کاتای ساحلی و اردوی تیم ملی، از آمادگی فدراسیون برای برگزاری لیگ کاراته خبر داد.

پس از گزارش طباطبایی، اسپیونز با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در ایران، ابراز امیدواری کرد که تمام کشور‌ها بتوانند در کنار شیوع کرونا به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی