English

حاج صفی:

جو و شرایط تیم ملی در دو اردوی اخیر بسیار خوب بود

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: جو و شرایط تیم ملی در دو اردوی اخیر بسیار خوب بود، همینجا از تمام بازیکنان هم تشکر می‌کنم که کمک کردند اردو‌های بسیار با کیفیتی را برگزار کنیم.

جو و شرایط تیم ملی در دو اردوی اخیر بسیار خوب بود

به گزارش خبرگزاری موج،  احسان حاج صفی بازیکن تیم فوتبال تراکتور و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: قبل از هر چیز از طرف خودم و تمامی بازیکنان تیم ملی کشورمان به خانواده مرحوم محمود یاوری و جامعه ورزش ایران درگذشت این مربی بزرگ فوتبال کشورمان را تسلیت می‌گویم.

او گفت: بازی با ازبکستان مسابقه بسیار خوبی بود. آن‌ها تیم بسیار خوبی داشتند، اما خدا را شکر ما هم توانستیم در این دیدار، بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و این تیم را شکست دهیم.

حاج صفی درباره اردوی بوسنی نیز عنوان کرد: از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت توانستند بازی خوبی را مقابل تیم فوتبال بوسنی برای ما فراهم کنند. تیم فوتبال بوسنی یکی از تیم‌های خوب فوتبال اروپا است و تقریبا تمام بازیکنان آن در تیم‌های خوب لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند.

او ادامه داد: بازی بسیار سنگینی را با این تیم داشتیم و محک بسیار جدی را پشت سر گذاشتیم، ولی خدارا شکر توانستیم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و این تیم را هم شکست دهیم.

او گفت: جو و شرایط تیم ملی در دو اردوی اخیر بسیار خوب بود، همینجا از تمام بازیکنان هم تشکر می‌کنم که کمک کردند اردو‌های بسیار با کیفیتی را برگزار کنیم.

او ادامه داد: در تیم ملی جوان‌های بسیار خوبی داریم که امیدوارم بتوانند برای تیم ملی مفید باشند.

حاج صفی درباره سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) عنوان کرد: اسکوچیچ چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی مربی خوبی است. او و کادرفنی تیم ملی با جان دل برای تیم ملی ما تلاش می‌کنند و امیدوارم شرایط جوری برای ما پیش رود که بتوانیم دل تمام مردم ایران را شاد کنیم.

او درباره رکورد بازی‌های ملی خود عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای صد و دوازدهین بار با پیراهن تیم ملی کشورمان به میدان بروم. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه