English

گل محمدی:

بازی کردن مقابل الدحیل برای ما خیلی سخت است/ در گروه ما تمام تیم‌ ها مدعی صعود هستند و شانس دارند

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی کردن مقابل الدحیل برای ما خیلی سخت است و با توجه به نتاجی که در بازی با التعاون گرفته ایم، امیدواری و انگیزه زیادی داریم.

بازی کردن مقابل الدحیل برای ما خیلی سخت است/ در گروه ما تمام تیم‌ ها مدعی صعود هستند و شانس دارند

به گزارش خبرگزاری موج،  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل قطر گفت: هر بازی دشواری خاص خودش را دارد و الدحیل هم یکی از مدعیان صعود از گروه و قهرمانی آسیا است.

او افزود: الدحیل تیمی با امکانات فوق العاده و بازیکنان خیلی خوبی است. بازی کردن مقابل الدحیل برای ما خیلی سخت است و با توجه به نتاجی که در بازی با التعاون گرفته ایم، امیدواری و انگیزه زیادی داریم.

گل محمدی ادامه داد: بازی به بازی حساسیت بیشتر می ‌شود و در گروه ما تمام تیم‌ ها مدعی صعود هستند و شانس دارند. این موضوع جذابیت بازی ‌ها را بیشتر کرده و تا روز آخر مشخص نیست کدام تیم می‌تواند از این گروه صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی مسابقات سعی کردیم برای ریکاوری بازیکنان خیلی وقت بگذاریم. امیدوارم بازیکنان مانند بازی قبلی از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: در ۲ بازی قبلی موقعیت‌های خوبی در جریان بازی و از روی ضربات ایستگاهی داشتیم که البته در زدن ضربات آخر مقداری بی دقت بودیم و در غیر این صورت می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم. خودم علاقه دارم در بحث مالکیت و جریان بازی گل بزنیم، اما به هر صورت ضربات ایستگاهی یکی از فاکتور‌های مهم برای گلزنی است و روی این موضوع هم تمرکز داریم.

گل محمدی درباره تفاوت رقابت‌های لیگ قهرمانان قبل و بعد از کرونا گفت: ما در دو بازی‌ که قبل از کرونا با الدحیل و شارجه انجام دادیم، شرایط خوبی داشته و بازی‌های خوبی انجام دادیم، اما متاسفانه با توجه به شیوع این بیماری سه ماه بازیکنان مان در قرنطینه و دور از تمرین بودند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با بازیکنان جدیدی وارد مسابقات شدیم. طولانی بودن مدت برگزاری مسابقات خستگی و رخوت را در بازیکنان ایجاد کرده است. تیم ما نزدیک به ۱۶ ماه است تمرین می‌کند و مسابقه می‌دهد و این موضوع کار را برای بازیکنان سخت کرده است. البته می‌دانم تمام تیم‌ها همین شرایط را داشتند.

وی افزود: ذهنیت بزرگ بازیکنان خیلی به ما کمک کرد و آن ‌ها هیچ وقت از بازی کردن و بردن خسته نمی‌شوند و هدف بزرگی به نام شاد کردن هواداران را دنبال می‌کنند و می‌خواهند بخش زیادی از مشکلات شان را حل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه