English

فهرست ۲۴ بازیکن پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا

اسامی ۲۴ بازیکن پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

فهرست ۲۴ بازیکن پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام مدیر امور بین‌الملل باشگاه، اقدام‌ها از جمله تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام ثانویه، جهت تکمیل فهرست آسیایی با اضافه شدن بازیکنان جدید در حال انجام است.

امیرعلی حسینی ادامه داد: هر تیم حاضر در رقابت‌ها می‌تواند ۳۵ بازیکن و ۲۰ نفر عضو کادرفنی، عوامل تیم و همراه را ثبت‌نام کرده و برای آن‌ها کارت دریافت کند. ما در مرحله اول ثبت‌نام که موعد آن، قبل از این به پایان رسیده است، نسبت به ثبت اسامی اعضای کادر فنی، عوامل تیم و ۲۴ بازیکن اقدام کرده بودیم. در مورد باقی نفرات هم در موعد مقرر اقدام می‌شود و منتظر نهایی شدن وضعیت بازیکنان جدید تیم هستیم.

حسینی درباره ارسال برنامه کاری تیم برای کنفدراسیون، اضافه کرد: با توجه به این که بازی‌ها به صورت متمرکز انجام می‌شود برای عدم ایجاد تداخل، از تیم‌ها برنامه‌کاری خواسته شد که مربوط به همه موارد از برنامه تمرین تا وعده‌های غذایی می‌شد که این کار، انجام شده است. البته برنامه ما از یازده تا ۲۵ سپتامبر با ذکر زمان بندی دقیق و اعلام ساعت‌ها است که طبق برنامه اعلامی سرمربی و با هماهنگی مدیر تیم انجام شد. برنامه برای بعد از این تاریخ تا چهارم اکتبر را بدون اعلام ساعت ارایه دادیم و اعلام شد بعد از معلوم شدن وضعیت تیم‌ در پایان مرحله گروهی‌، زمان‌بندی‌ها مشخص می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی