English

اظهارات رئیس سازمان لیگ در خصوص زمان فینال جام حذفی

رئیس سازمان لیگ گفت: فینال جام حذفی را بلافاصله بعد از مرحله نیمه نهایی برگزار نمی‌کنیم. باید به تیم‌ها بعد از برگزاری این مرحله استراحت کوتاهی داده شود.

اظهارات رئیس سازمان لیگ در خصوص زمان فینال جام حذفی

به گزارش خبرگزاری موج، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال، در مورد برگزاری ۲ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، گفت: تاکنون مشکلی نداشته ایم و با همکاری باشگاه ها، هیئت های  استانی و نیروی انتظامی در حال برگزاری مسابقات هستیم. همکاران در ایفمارک و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش خیلی به ما کمک کرده اند. خوشبختانه طی چند هفته اخیر مورد مثبت کرونا نداشته ایم.

او افزود: ۲ هفته پایانی مسابقات لیگر برتر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اگر شرایط حادی به وجود بیاید تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا خواهیم بود. با برگزاری رقابت‌های امروز، فقط هفته پایانی باقی می‌ماند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص زمان فینال جام حذفی، عنوان کرد: فینال جام حذفی را بلافاصله بعد از مرحله نیمه نهایی برگزار نمی‌کنیم. باید به تیم‌ها بعد از برگزاری این مرحله استراحت کوتاهی داده شود. پس از آن هم ایام شهادت امام حسین (ع) را در پیش داریم. سپس اردوی تیم ملی را در پیش خواهیم داشت و اگر اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) به ما زمان دهد، فینال جام حذفی را برگزار خواهیم کرد.

* از بابت انتشار قرارداد دیاباته اتهامی متوجه سازمان لیگ نیست

او در مورد انتشار قرارداد دیاباته و بشار رسن، بیان کرد: از بابت انتشار قرارداد دیاباته اتهامی متوجه سازمان لیگ نیست. این موضوع به مدیریت قرارداد‌ها در باشگاه‌ها و جا به جایی‌های متوالی مربوط می‌شود. سازمان لیگ طی سالیان اخیر که من در آن حضور داشته ام، همیشه امانتداری خود را اثبات کرده است. هیچ کدام از مدارک تاکنون توسط سازمان لیگ منتشر نشده و کار اشتباهی بوده که ما هم به آن نقد داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه