English

هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم فوتبال؛

نتیجه بازی شهر خودرو و استقلال/ شهرخودرو ۲ استقلال ۲

شهر خودرو و استقلال در رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران با تساوی ٢ بر ٢ خاتمه یافت.

نتیجه بازی شهر خودرو و استقلال/ شهرخودرو 2 استقلال 2

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های فوتبال شهر خودرو و استقلال در رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران پنج شنبه 16 مرداد ماه 99 ساعت 20:00 دقیقه به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی ٢ بر ٢ به پایان رسید.

در نیمه اول دو تیم بازی نزدیکی را ارائه کردند و توانستند صاحب موقعیت هایی هم شون  اما این تیم شهرخودرو بود که در دقیقه ٣٥ توانست توسط حسین مهربان به گل برتری دست پیدا کند.

پس از آنکه نیمه اول با شکست آبی پوشان به پایان رسید، فرهاد مجیدی در شروع نیمه دوم ارسلان مطهری را جانشین زکی پور کرد که برای استقلال مثمرثمر بود و این بازیکن در دقیقه ٥٥ توانست گل تساوی را به ثمر برساند. مطهری پس از این گل مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

بعد از این گل بازهم بازی هیجان بیشتری گرفت و این بار نوبت به استقلال رسید تا به گل برتری دست پیدا کند. این گل را شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دو دقیقه ٧٥ اما مدافعان استقلال پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا یک ضربه ایستگاهی نصیب شهرخودرو شود.

محمدرضا خلعتبری پشت این ضربه ایستاد و به زیبایی دروازه حسینی را باز کرد تا کار دو تیم به تساوی کشیده شود. بعد از این گل بازی کمی رنگ و بوی خشونت به خود گرفت که درگیری هایی را هم بین بازیکنان بوجود آورد.

در دقایق وقت اضافه شاگران مجیدی فشار زیادی روی دروازه میزبان وارد کردند تا بتوانند سه امتیاز ارزشمند را به نام خود ثبت کنند اما راه به جایی نبردند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه