English

واکنش یحیی گل محمدی به احتمال کسر امتیاز باشگاه پرسپولیس

یحیی گل محمدی درخصوص احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و کسر امتیاز این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش یحیی گل محمدی به احتمال کسر امتیاز باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: جا دارد قبل از صحت کردن درباره بازی، پوکر قهرمانی را به هواداران عزیزمان تبریک بگوییم. برای این قهرمانی زحمت زیادی کشیده شد و خیلی‌ها تلاش کردند و وقت گذاشتند. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم. وقتی جامی به دست می‌آید همه مجموعه باشگاه و هواداران در آن دخیل هستند. از بازیکنان قدیمی خودمان مثل بیرانوند، ماهینی و احمدزاده و هم چنین مصدومان‌مان یعنی انصاری و ربیع‌خواه تشکر می‌کنم. هم‌چنین از برانکو و کالدرون که زحمت زیادی برای شکل‌گیری پوکر قهرمانی کشیدند، تشکر می‌کنم. از پیشکسوتان هم به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم. دوست داشتیم که در جشن قهرمانی کنار ما حضور پیدا می‌کردند ولی به خاطر مسائل بهداشتی این اتفاق رخ نمی دهد. دوست داشتیم در حضور هواداران و پیشکسوتان جشن قهرمانی می‌گرفتیم. از آقای رسول‌پناه که کار خیلی سختی را قبول کردند و یک تنه برای حل مشکلات باشگاه زحمت می کشد تشکر می‌کنم. او توانسته خیلی از مشکلات را حل کند. با این که مشکلات از سال‌های قبل بیش‌تر بود اما او به همراه هیات مدیره تلاش می‌کند.

او ادامه داد: از یک عده واقعا باید تشکر کنم که بازیکنان تیمم هستند. آن‌ها سرمایه‌های پرسپولیس هستند و در گرما و سرما زحمت بسیاری کشیدند و از همه آن‌ها تشکر می کنم. این بازیکنان مایه افتخار هواداران هستند. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. برای ما هنوز لیگ تمام نشده است و سه بازی دیگر داریم. در هر سه بازی با قدرت تمام وارد زمین می شویم. دوست نداریم تیم‌های پایین جدول به خاطر ما ضرر کنند و تحت تاثیر نتایج ما باشند. مطمئن باشند که با تمام قدرت لیگ را به پایان می‌رسانیم و خودمان را برای جام حذفی آماده می‌کنیم.

گل‌محمدی درباره بازی با ذوب آهن هم توضیح داد: مقابل تیم خوبی بازی داریم. ذوب آهن از تیم‌های پر مهره لیگ است و بازیکنان خوبی دارد. با آمدن بوناچیچ هم تغییرات خوبی از نظر شکل بازی در این تیم ایجاد شد ولی نتایج‌شان کمی متغیر بود. می‌دانیم که بازی سختی داریم چون چندین سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و از لحاظ کیفی در سطح بالایی هستند. امیدوارم که یک بازی خوب و فنی انجام دهیم. می‌خواهیم جام را با کسب سه امتیاز بالای سر ببریم و اتفاقات بازی با ماشین سازی که در آن سوپرجام اهدا شد، تکرار نشود. می‌خواهیم با خوشحالی مضاعفی جام را بالای سر ببریم. انگیزه ما واقعا زیاد است. دوست نداریم در تهران و ورزشگاه آزادی مقابل تیمی امتیاز از دست بدهیم. با تمام قوا برای انجام یک بازی خوب به زمین می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره نبودن هواداران در ورزشگاه هم بیان کرد: این مساله بیش‌تر از همه تیم‌ها به پرسپولیس ضرر رساند چون ما بیش‌ترین تماشاگر لیگ را داشتیم و بیش‌ترین طرفدار را در آسیا داریم و قطعا این مساله بیش‌تر به تیم ما ضربه زد. دوست داشتیم که بردها را در حضور هواداران به دست می‌آوردیم ولی متاسفانه از وقتی که به پرسپولیس آمدم فقط دو بازی در حضور هواداران برگزار شد که بازی‌های خیلی خوبی از آب درآمدند. امیدوارم کرونا زودتر از بین برود. دل‌مان واقعا برای بودن هواداران در ورزشگاه و تشویق‌های‌شان تنگ شده است.

او درباره این که گفته می‌شود شاید پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شود هم توضیح داد: نمی‌شود گفت که نگران این موضوع نیستیم. برای این امتیازات زحمت زیادی کشیده شده است. اگر امتیاز کسر یا پنجره نقل و انتقالات بسته شود، جای نگرانی دارد ولی اطلاعات دقیقی ندارم. فکر می‌کنم باشگاه برای حل این مشکلات تلاش زیادی می کند.

گل‌محمدی درباره جام حذفی هم اظهار کرد: به نظرم فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید با تیم های قوی در نیمه نهایی و فینال بازی کند. واقعا برای ما هیچ فرقی ندارد. همه تیم‌هایی که الان در جام حذفی حضور دارند قوی هستند. سپاهان، استقلال، تراکتور و نفت مسجد سلیمان تیم‌های خیلی خوبی هستند و فرقی ندارد با کدام از این ها بازی می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه