English

اظهارات صالحی امیری درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی ‌های المپیک توکیو

رئیس کمیته ملی المپیک درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی‌های المپیک توکیو و احتمال لغو آن توضیحاتی ارائه کرد.

اظهارات صالحی امیری درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی ‌های المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  فدراسیون والیبال، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز (یکشنبه) در بازدید از فدراسیون والیبال، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: من بر این باورم که با حضور داورزنی در والیبال، این رشته ورزشی ایران در آینده علاوه بر حفظ جایگاه خود در بین هشت تیم برتر جهان، امیدهایی در المپیک آینده خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که والیبال ایران در آینده برای مردم و کمیته ملی المپیک خبرساز باشد و تصریح کرد: رئیس فدراسیون والیبال کاملاً به اجزای این رشته ورزش واقف است و منابع مالی را نیز خودش تامین می‌کند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون والیبال خیلی اتکا به منابع مالی کمیته و وزارت ورزش و جوانان ندارد، اما کمیته ملی المپیک وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان این که مجموعه ورزش قهرمانی ایران از جمله والیبال درحال حاضر شرایط سختی را سپری می‌کند، گفت: بر این باورم که والیبال ایران از لحاظ جامعه‌شناختی می‌تواند در آینده با تغییر ذائقه جامعه در تراز فوتبال بدرخشد.

صالحی امیری درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی‌های المپیک توکیو و احتمال لغو آن، گفت: سوم تیرماه جاری از کمیته بین‌المللی المپیک نامه‌ای دریافت کردیم که ژاپن اعلام کرده از شرایط کرونا خارج و زندگی مردم عادی شده است. تمرینات تیم‌های ملی ژاپن نیز شروع شده است و این کشور آمادگی پذیرش تیم‌ها را دارند.

وی بیان این که با توجه به موارد فوق، از نظر کمیته ملی المپیک، بازی‌های المپیک توکیو برگزار خواهد شد، ادامه داد: حدود یک سال تا برگزاری این رویداد مهم فرصت باقی است و در این مدت احتمالا واکسن و دارو این بیماری تهیه خواهد شد. همچنین در این مدت سازمان بهداشت جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک باید برای برگزاری به جمع‌بندی نهایی برسند. تا کنون ابلاغ‌ها و دستورالعمل‌ها مبنی بر برگزاری بازی‌های المپیک است.

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیات اجرایی این کمیته امروز (یکشنبه) از فدراسیون والیبال بازدید کردند. در این بازدید علاوه بر سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو، طاهره طاهریان نایب رئیس بانوان، علی دادگر، هادی ساعی و مجید شایسته اعضای هیات اجرایی کمیته، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته، سلامی مدیر تشریفات و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی