English

استیلی:

مربی بهتر از اسکوچیچ نبود که لیگ ما را بشناسد/ فوتبال قابل پیش بینی نیست

سرمربی پیشین تیم ملی امید گفت: چاره‌ای به جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم زیرا هم زمان نداشتیم، هم منابع مالی در اختیارمان نبود و هم مربی بهتر از اسکوچیچ نبود که لیگ ما را بشناسد.

مربی بهتر از اسکوچیچ نبود که لیگ ما را بشناسد/ فوتبال قابل پیش بینی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، حمید استیلی سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران در مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر گفت: از صالحی امیری تشکر می‌کنم زیرا از زمانی که به کمیته ملی المپیک آمده کارهای بزرگی انجام داده و امیدوارم الگوی بزرگی برای سایر مدیران باشد.

او درپاسخ به این که او گزینه سرمربیگیری تیم ملی جوانان است؟ تصریح کرد: به من لطف داشتند اما به خاطر مشاغلی که داشتم و شناخت نداشتنم نسبت به این تیم، این پیشنهاد را نپذیرفتم.

استیلی درباره شروع مجدد لیگ گفت: امیدوارم همه چیز در سلامت کامل باشد و بازیکنان آسیبی نبینند زیرا سلامتی مهم‌تر از همه‌چیز است. امیدوارم مثل تمام لیگ‌های دنیا بازی‌های خوبی انجام شود زیرا دلخوشی مردم همین فوتبال است.

سرمربی پیشین تیم ملی امید درباره گاف‌های بزرگ فدراسیون فوتبال در قرارداد ویلموتس و اسکوچیچ افزود: این مربوط به مدیران ورزش و کسانی است که دست اندر کار هستند. الان زمان حمایت از تیم ملی اسکوچیچ در این ۴ بازی است. چاره‌ای به جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم زیرا هم زمان نداشتیم، هم منابع مالی در اختیارمان نبود و هم مربی بهتر از اسکوچیچ نبود که لیگ ما را بشناسد. هم‌چنین گزینه‌های داخلی خوبی هم داشتیم اما امیدوارم اسکوچیچ موفق شود. همیشه انتقادات وجود دارد اما حالا دیگر فدراسیون فوتبال انتخاب کرده و باید به آن احترام گذاشت.

استلی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ۱۰ امتیاز اختلاف این تیم با سایر رقیبان باعث شده تا شانس اول قهرمانی باشند و بازی این تیم‌ با تیم‌های غیر مدعی سبب افزایش شانس آن‌ها شده است. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و آن‌ها باید ۴ دیدار اول خود را ببرند تا قهرمانی‌شان مسجل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه