English

تصمیم گیری درباره ادامه رقابت ‌های لیگ قهرمانان آسیا در جلسه بعدی AFC

پیش بینی می شود کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه بعدی خود درباره نحوه تکمیل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر شیوع کرونا متوقف شده بود، تصمیم بگیرد.

تصمیم گیری درباره ادامه رقابت ‌های لیگ قهرمانان آسیا در جلسه بعدی AFC

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه «الرایه» قطر در شماره امروز خود درباره لیگ قهرمانان آسیا نوشت: «پیش بینی می شود کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه بعدی خود درباره نحوه تکمیل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر شیوع کرونا متوقف شده بود، تصمیم بگیرد. منابع خبری الرایه اعلام کردند که AFC مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با برگزاری چهار مسابقه و بر اصل شفافیت و بازی منصفانه به پایان می رساند. امتیازات کسب شده هر تیم در بازی های اول و دوم مرحله گروهی هم لحاظ خواهد شد.

مراحل بالاتر یعنی یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال به صورت تک بازی انجام می شود و نحوه برگزاری هر مسابقه در همان مرحله مشخص خواهد شد … طبق تاریخ های پیشنهادی AFC، مسابقات مرحله گروهی و یک هشتم از ۱۴ تا ۲۹ سپتامبر برگزار می شود و هر گروه در یک روز دو بازی خواهد داشت. این بازی ها هر سه یا چهار روز یک بار برگزار می شود.

برای مرحله یک چهارم نهایی تاریخ های پیشنهادی ۲ و ۳ نوامبر، برای نیمه نهایی ۲۴ نوامبر و برای فینال ۵ دسامبر است که در دیدار نهایی در غرب قاره برگزار می شود. پیش بینی می شود کنفدراسیون آسیا و کمیته مسابقات بعد از آغاز مسابقات به صورت تک بازی، از مسابقات و استادیوم ها رونمایی کند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه