English

انتقاد ونگر از برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران

سرمربی اسبق تیم فوتبال آرسنال انگلیس درباره بازی پشت درب ‌های بسته و بدون حضور تماشاگران، گفت: برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران به فوتبال آسیب می‌زند.

انتقاد ونگر از برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌ های بوندس لیگا در روز‌های اخیر از سر گرفته شده و تیم‌ های آلمانی با رعایت دقیق نکات بهداشتی به مصاف حریفان می‌روند. دستورالعمل‌ های این لیگ به الگویی برای سایر لیگ‌ های معتبر فوتبال در جهان تبدیل شده است.

آرسن ونگر سرمربی اسبق تیم فوتبال آرسنال انگلیس، اما درباره بازی پشت درب ‌های بسته و بدون حضور تماشاگران، گفت: برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران به فوتبال آسیب می‌زند. این نوع برگزاری رقابت ‌ها در ماه‌ های آینده ضرر‌های جبران ناپذیری را به فوتبال وارد می‌کند.

ونگر ادامه داد: اگر به همین ترتیب رقابت ‌های ورزشی را برگزار کنیم و صحبتی از حضور تماشاگر و حامی نباشد، آیا مسئولان این تضمین را می‌دهند که در آینده نیز حامی وجود داشته باشد. ما نباید از لحاظ پزشکی نیز چنین قماری را انجام دهیم و باید امنیت را به عنوان اولین اصل خود قرار دهیم. هیچ شخصی نمی ‌تواند این اطمینان را بدهد که با برگزاری رقابت ‌ها ورزشکاران و مربیان در امنیت کامل خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی