English

تصمیمات جدید فیفا درباره رویداد‌های مهم فدراسیون فوتبال در سال ۲۰۲۰

دفتر شورای فیفا تصمیمات تازه‌ای را در رابطه با رویداد‌های مهم فدراسیون فوتبال در سال ۲۰۲۰ گرفته است.

تصمیمات جدید فیفا درباره رویداد‌های مهم فدراسیون فوتبال در سال ۲۰۲۰

به گزارش خبرگزاری موج، در پی نشست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و با ارزیابی دقیق تاثیر بیماری همه گیر کرونا و توصیه‌های ارائه شده توسط کارگروه کووید ۱۹، دفتر شورای فیفا (متشکل از رئیس فیفا و روسای  ۶ کنفدراسیون سراسر جهان) تصمیمات تازه‌ای را در رابطه با رویداد‌های مهم سال ۲۰۲۰ گرفته است.

البته تایید تاریخ پیشنهادی جدید برای مسابقات ذکر شده، نیازمند نظارت بیشتر است.

تصمیمات جدید به شرح زیر است:

جام جهانی زیر ۲۰ سال فوتبال بانوان ۲۰۲۰ کاستاریکا - پاناما در تاریخ ۲۰ ژانویه تا ۶ فوریه سال ۲۰۲۱ (اول تا ۱۸ بهمن سال ۹۹) برگزار شود. (شرایط سنی قبلی برای مسابقات حفظ خواهد شد: بازیکنانی که متولد ۱ ژانویه ۲۰۰۰ یا بعد از آن هستند یا قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۰۴ به دنیا آمده اند مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.)

جام جهانی بانوان زیر ۱۷ سال بانوان ۲۰۲۰ هند هم ۱۷ فوریه تا ۷ مارس سال ۲۰۲۱ (۲۹ بهمن تا ۱۷ اسفند ۹۹) برگزار خواهد شد. (شرایط سنی قبلی برای مسابقات حفظ خواهد شد: بازیکنانی که متولد ۱ ژانویه ۲۰۰۳ یا بعد از آن هستند یا قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۰۵ به دنیا آمده اند مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.)

هفتادمین کنگره فیفا، که در ابتدا قرار بود در آدیس آبابا برگزار شود، روز ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

جزئیات بیشتر در مورد مسابقات فیفا در سال ۲۰۲۰ در موعد مقرر ابلاغ می‌شود.

لازم به ذکر است، مسابقات جام جهانی فوتسال هم که ابتدا قرار بود از ۲۲ شهریور تا ۱۳ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار شود، به ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) تا ۳ اکتبر (۱۱ مهر) موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه