English

رسول پناه:

حکم برانکو رسیده اما هیچ تهدیدی وجود ندارد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: همین امروز حکم برانکو از طریق فیفا به ما اعلام شد. ما ۲۱ روز فرصت داریم تا اعتراض خود را در قالب لایحه به فیفا ارسال کنیم. هیچ پرونده‌ای در فیفا پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. این را مطمئن باشید.

حکم برانکو رسیده اما هیچ تهدیدی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری جلسه در محل ساختمان این باشگاه درباره اوضاع این روز‌های سرخپوشان گفت: درباره ابوالفضل امان الله، مشاور رسانه‌ای سابق باشگاه،  ابتدا باید به خاطر زحماتی که او در باشگاه کشیده است، تشکر کنم. البته او احساساتی شد و اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد. باشگاه هم با او برخورد کرد.

رسول پناه درخصوص عقد قرارداد با کارگزار جدید بیان کرد: در حال مذاکره هستیم و امیدوارم در صورت رسیدن به نتیجه، وضعیت نهایی را از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

او درباره شایعه درگیری در جلسه روز گذشته هیئت مدیره، گفت: اصلا چنین چیزی نبوده است. من نمی‌دانم چرا چنین حاشیه‌هایی ایجاد می‌شود. من، مهرداد هاشمی و علی رغبتی اعضای هیئت مدیره باشکاه پرسپولیس، در حال پیگیری قرارداد‌ها هستیم. قبلا هم گفتم که تضاد‌هایی وجود دارد، اما با همدلی به دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم. من وجود درگیری در جلسه روز گذشته را به شدت تکذیب می‌کنم. از زحمات هاشمی در رغبتی در هیئت مدیره، البته باید تشکر هم بکنم.

رسول پناه درمورد رفت و برگشت شرکت کارگزار به پرسپولیس و شایعاتی که پیرامون پرداخت ۳۰ میلیارد تومان از این شرکت به پرسپولیس تا پایان خرداد مطرح می‌شود، بیان کرد: به این دلیل قرارداد را فسخ کردیم که شرایط بهتر شود. این قرارداد نه تضمین و نه کف مبلغ در آن وجود داشته است. اعلام فسخ کردیم تا با شرایط بهتری روبرو شویم. این شرکت، مثل دیگر شرکت‌ها پیشنهاد تازه‌ای داد و ما نیز پس از بررسی، به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

او درباره شکایت یک شرکت دیگر در زمان مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس، بیان کرد: این موضوع در زمان عرب بوده و چندان اطلاعات زیادی از آن ندارم .۷ میلیارد به پرسپولیس پرداخت شده و این پول دینی بر گردن ماست و باید آن را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص تمدید قرارداد با بازیکنان و دلخوری اخیر آن‌ها بیان کرد: از تمام بازیکنان پرسپولیس باید تشکر کنم که در این مدت، صبوری و مردانگی کردند. آن‌ها مشکلات ما را درک کردند و از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد واین‌ها موارد حاشیه‌ای است که برای باشگاه ایجاد می‌شود. در اولین پرداخت از سوی کارگزار باشگاه، پول بازیکنان را خواهد پرداخت.

* وضعیت تمدید قرارداد با بشار رسن

او درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد با بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس، بیان کرد: امروز جلسه‌ای با او داشتیم و به دنبال تمدید قرارداد با رسن هستیم.

وی درخصوص شایعه وجود بندی در قرارداد بازیکنان که در صورت مصاحبه علیه مدیریت، شامل جریمه می‌شوند، گفت: اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، بله به همچین بند‌هایی هم می‌رسیم، اما این موضوع به کمیته انضباطی باشگاه مربوط می‌شود.

* امروز حکم برانکو از طریق فیفا به ما اعلام شد

رسول پناه درخصوص آخرین اخبار از پرونده برانکو ایوانکوویچ و آنتونی استوکس خاطرنشان کرد: همین امروز حکم برانکو از طریق فیفا به ما اعلام شد. ما ۲۱ روز فرصت داریم تا اعتراض خود را در قالب لایحه به فیفا ارسال کنیم. هیچ پرونده‌ای در فیفا پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. این را مطمئن باشید. بخش حقوقی باشگاه هم برای طرح شکایت از استوکس، در حال اقدام است.

او درباره شایعه ورود پروین به هیئت مدیره باشگاه گفت: خیر چنین چیزی صحت ندارد.

رسول پناه، درباره نظر رسمی باشگاه پرسپولیس پیرامون تعیین تکلیف ادامه رقابت‌های لیگ برتر، بیان کرد: ادامه رقابت‌های لیگ به نفع پرسپولیس است چرا که ما مطمئن هستیم تیم مان قهرمان می‌شود. نظر رسمی باشگاه را به سازمان لیگ اعلام کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه