English

آب پاکی بر روی دستان تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا؛ شرایط میزبانی مهیا نیست!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد شرایط میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چون در بازی رفت، میزبانی از تیم های ایرانی گرفته شد، در بازی برگشت می خواستیم از میزبانی استفاده کنیم که شرایط مهیا نیست.

آب پاکی بر روی دستان تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا؛ شرایط میزبانی مهیا نیست!

به گزارش خبرگزاری موج، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بعد از جلسه امروز با برخی از باشگاه های لیگ برتری در فدراسیون فوتبال در مورد تعیین تکلیف مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: هنوز منتظر اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا برنامه های تمرینی و مسابقات را ادامه دهیم.

او در رابطه با اینکه فیفا در این زمینه تصمیم گیر نهایی است، عنوان کرد: نه فیفا بیشتر درصدد کسب اطلاعات است و بیشتر می خواهد کمک رسان و مشاور باشد.

مهدی در مورد اینکه آیا چهار باشگاهی که از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند، پیشنهادات خود را در مورد سرنوشت لیگ قهرمانان به AFC ارسال کرده اند، بیان کرد: بله اعلام کرده اند و نظر آنها به زودی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که تیم هایی که نمی خواهند بازی کنند، الان تعدادشان بیشتر شده است، بیان کرد: ببینید این یک مشکل کلی است و باید کمی صبر داشته باشیم تا حل شود.

سوال دیگری که از مهدی شد در مورد شرایط میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود و اینکه برگزاری بازی ها به صورت متمرکز به ضرر آنها خواهد بود. مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال اینطور پاسخ داد: در بحث لیگ قهرمانان باشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم ساز هستند. ما در سازمان لیگ فقط نظر کمکی داریم. به هر حال چون در بازی رفت، میزبانی از تیم های ایرانی گرفته شد، در بازی برگشت می خواستیم از میزبانی استفاده کنیم که شرایط مهیا نیست. به هر حال این یک بحث بین المللی است و باید بپذیریم.

او در مورد اینکه اگر بازی ها به تابستان موکول شود، برخی باشگاه ها ورزشگاه های مناسبی برای میزبانی در شب ندارند، تاکید کرد و افزود: ما از اوایل اسفندماه نه به واسطه بحث کرونا و به این دلیل که پیش بینی می کردیم لیگ در ماه رمضان تمام شود، با تمام باشگاه ها مکاتبه داشته ایم تا شرایط نوری را در ورزشگاهشان مهیا کنند واگر این شرایط را نداشته باشند، بازی هایشان را به شهر دیگری منتقل خواهیم کرد.

از مهدی در رابطه با حضور نبی به عنوان دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال پرسیده شد که او عنوان کرد: تغییرات و تحولات به سمت بهتر شدن اوضاع است. آقای نبی هم سابقه زیادی دارند. ما تمام تلاشمان این است که نهایت همکاری را داشته باشیم. در خدمت آقای نبی هم هستیم. ایشان بزرگتر و پیشکسوت ما هستند و به نظرم ارزیابی عملکرد ایشان کار من نیست و بهتر است من در این رابطه صحبت نکنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه