English

جلسه مشترک IOC با کمیته برگزاری بازی‌ های ۲۰۲۰ برگزار شد

کمیته برگزاری بازی‌ های المپیک و پارالمپیک توکیو و کمیته بین المللی المپیک (IOC) در کنفرانسی ویدئویی امروز جلسه‌ای را در خصوص تعویق یکساله بازی‌ها برگزار کردند.

جلسه مشترک IOC با کمیته برگزاری بازی‌ های 2020 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته برگزاری بازی‌ های المپیک و پارالمپیک توکیو و کمیته بین المللی المپیک (IOC) در کنفرانسی ویدئویی امروز جلسه‌ای را در خصوص تعویق یکساله بازی‌ها برگزار کردند.

جان کوتز رئیس کمیسیون هماهنگی، کریستوف دوبای مدیر اجرایی IOC به همراه یوشیرو موری رئیس کمیته برگزاری بازی‌های 2020 و توشیرو موتو در این نشست حضور داشتند که در نهایت به توافقاتی منجر شد که در زیر می‌خوانید:

نظارت:

* پروسه برگزاری بازی‌ها در سال 2021 توسط کمیته مشترک با رهبری جان کوتز و یوشیرو موری نظارت می‌شود. توشیرو موتو و کریستوف دوبای هم اعضای این کمیته هستند.

* هر زمانی که ضروری باشد نشست کمیته مشترک برای اطمینان از هماهنگی دائمی و تصمیم‌گیری کارآمد برگزار خواهد شد.

* با پشتیبانی از این کمیته مشترک، توکیو 2020 و IOC کارگروه ویژه خود را خواهند داشت.

اصول و قواعد:

* عناصر کلیدی برای 2021 باید برنامه تحویل بازی‌ها در سال 2020 را تکرار کند. تمرکز ویژه باید روی ورزشگاه‌ها و برنامه مسابقات باشد که پیش از این در برنامه 2020 به توافق رسیده بود. کمیته توکیو 2020 باید برنامه جدید در سال 2021 را ارائه دهد.

* بر اساس چشم‌انداز المپیک 2020، IOC، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) و همه ذینفعان جنبش المپیک و پارالمپیک در رابطه با طرف ژاپنی از جمله کمیته برگزار کننده توکیو 2020 ، تمام فرصت ها را برای بهینه سازی و ساده سازی دامنه و خدمات بررسی می کنند. کمیته مشترک همچنین مذاکراتی را در خصوص تاثیرات تعویق المپیک خواهند داشت.

* تعدادی از اقدامات مربوط به تاثیر احتمالی ویروس کرونا در برنامه‌ بازی‌های سال 2021 گنجانده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه