English

حسین قدوسی:

توهین ها و اهانت های زنوزی و اتهامات واهی او بی پاسخ نخواهد ماند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: توهین ها و اهانت های زنوزی،اتهامات واهی او و بار دیگر حرف های عجیبش درباره پرسپولیس که نام آن ریشه در تاریخ ایران و فوتبال ایران دارد بی پاسخ نخواهد ماند

توهین ها و اهانت های زنوزی و اتهامات واهی او بی پاسخ نخواهد ماند

 به گزارش خبرگزاری موج، حسین قدوسی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست جدیدی منتشر کرد. وی نوشت:

 

افشاگری خبرنگار برنامه فرمول یک،برخورد قاطع پرسپولیس با اتهام زنی های مالک_ممنوع_التصویر و پرونده دار #تراکتور!

_توهین ها و اهانت های زنوزی،اتهامات واهی او و بار دیگر حرف های عجیبش درباره پرسپولیس که نام آن ریشه در تاریخ ایران و فوتبال ایران دارد بی پاسخ نخواهد ماند و علاوه بر موضع گیری باشگاه و پیشکسوتان گرانقدر اقدامات قانونی نیز انجام خواهد شد.

_#زنوزی با این همه هزینه کرد ناکامی درو کرده و بار دیگر چون برخی دیگر برای توجیه ناکامی ها با فرافکنی اتهاماتی را علیه پرسپولیس و بازیکنانی چون #سیدجلال_حسینی،#خلیل_زاده،#بیرانوند و یا #گل محمدی مطرح کرده که هدف دیگری را تعقیب می کند و ان ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس است و قطعا با روشنگری،عدم سکوت و برخورد قاطع چنین اجازه ای به هیج کس داده نخواهد شد.

_اقای زنوزی؛دلیل عدم حضور شما در برنامه فرمول یک را همکار ورزشی نویس ما اقای #محمد_اقایی_فرد که از عوامل این برنامه است اعلام کرده و شما خوب می دانید در کلکسیون پرونده های تان بدلیل پرونده مالی #ممنوع_التصویر هستید.شما انقدر به دوربین علاقه دارید که فکرش را نکردید علت عدم حضورتان در برنامه #فرمول_یک فاش شود.به قول اقایی فر بگذریم!بی خیال.

_توجه زیادی به حرف های بعضا #هذیان گونه تان یعنی گام برداشتن در همان مسیری که شما می خواهید.فعلا شب خوش تا صبج دولت تان بدمد!!/#حسین_قدوسی​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • کیان

    سلام
    پرس پولیس یک کلمه یونانی به معنی شهر پارس
    این یه واقعیته

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه