English

سرمربی شارجه:

پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است.

پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالعزیز العنبری سرمربی شارجه امارات در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارند و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می‌کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله آنها نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

او گفت: قطعاً هدف ما صعود از این گروه است. می‌دانیم که کار سختی است و تیم‌های قدرتمندی در این گروه هستند. اما تلاشمان را می‌کنیم و با حمایت هواداران می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی پرسپولیس گفته است کایو و مندس را کنترل می‌کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعاً هر تیمی برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می‌دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است. ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده‌ایم. آنها خیلی خوب حمله میکنند و برای این کار مهره‌های قدرتمندی دارند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه