English

حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر

تیم‌های پرسپولیس و تراکتور باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم روند که این دیدار حواشی زیادی دارد.

حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران یکشنبه 6 بهمن ماه 98 ساعت 15:15 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت.

هواداران تیم فوتبال تراکتور که از ساعات ابتدایی صبح امروز خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی در مقابل درهای ورودی ورزشگاه آزادی به تشویق تراکتور پرداختند.

حدود ساعت 12 درهای بسته ورزشگاه آزادی باز شد و هواداران روی سکو‌ها مستقر شدند.

هواداران تراکتور درحال حاضر روی سکو‌ها مستقر شدند و پرسپولیسی‌ها نیز درحال ورود به استادیوم هستند.

همچنین یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در استادیوم آزادی پیش از دیدار پرسپولیس - تراکتور گرامی داشته شد.

در حالی که به نظر می رسید  بازار سیاه از لیگ برتر فوتبال ایران دور شده، قیمت بلیت برخی جایگاه‌ ها به ۱۰۰ هزار تومان یا بیشتر هم به فروش می رسد.

حدود دو ساعت مانده به بازی بیش از سه هزار تماشاگر تراکتور در ورزشگاه حضور دارند در حالی است که کمتر از ۵۰۰ تماشاگر پرسپولیسی به ورزشگاه آمده اند.

هواداران تراکتورساز به کنایه شعار می‌دهند پرسپولیس به شهر ما خوش آمدی. آنها همچنین شعار یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی را سر می دهند.

به مناسبت ایام فاطمیه نوحه و مداحی در ورزشگاه پخش می‌شود.

ترافیک خاصی در راه‌های منتهی به ورزشگاه آزادی دیده نمی‌شود.

در حالی که جایگاه هواداران تراکتور در طبقه پایین پر شده و همچنین جایگاه آنها در طبقه دوم نیز در حال پر شدن است، اما همچنان تعداد بیشتری از تراکتوری‌ها در حال ورود به ورزشگاه هستند. بنابراین  تعداد زیاد هواداران تراکتور سبب شده مسئولان کانون هواداران این باشگاه دنبال در اختیار گرفتن ظرفیتی بیشتر از ۱۰ درصد ورزشگاه باشند.

هواداران تیم تراکتور در دسته‌های مختلف و با خواندن شعرها و شعارهایی وارد ورزشگاه می‌شوند و حمایتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تیم محبوب خود اعلام می‌کنند.

اتوبوس پرسپولیس راس ساعت ۱۳:۵۱ وارد ورزشگاه آزادی شد.

در داخل ورزشگاه ایستگاه صلواتی با نام موکب علی‌ بن موسی‌الرضا مشغول پذیرایی با چای و خرما از علاقمندان به فوتبال است.

در بلوار داخلی ورزشگاه آزادی بنری با تصاویری از شهید سردار قاسم سلیمانی و همچنین شهدای مدافع حرم نصب شده است.

حدود 3 هزار نفر از هواداران پرسپولیس نیز در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه حاضر شده‌اند.

داخل ورزشگاه نوای مداحی برای شهادت سردار قاسم سلیمانی پخش شد.

بازیکنان تیم تراکتور زودتر از بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند. تراکتوری‌ها با گرمکن‌های قرمز و بازیکنان تیم پرسپولیس با گرمکن‌هایی به رنگ طوسی در زمین مشغول گرم کردن هستند.

هواداران تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ را به شدت تشویق کردند.

پیش از آغاز بازی اسکوربورد ورزشگاه آزادی با پخش تصاویری از استان سیستان و بلوچستان و با پیام "در کنارتم هموطن" به ابراز همدردی با مردم سیل زده این استان پرداخت. همچنین اسکوربورد ورزشگاه با پخش تصاویری از شهید سلیمانی یاد سردار دل‌ها را گرامی داشت.

در فاسه 30 دقیقه مانده به آغاز مسابقه، جایگاه هواداران تراکتور در طبقه پایین ورزشگاه آزادی پر شده و سکوهای مختص آنها در طبقه دوم نیز در حال تکمیل ظرفیت است.

هواداران تیم پرسپولیس اقدام به تشویق بشار رسن کردند و این بازیکن نیز به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. همچنین شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی توسط هواداران سرخپوش تهرانی به شدت تشویق شدند.

هواداران تراکتور در دقیقه 28 پرچم ژاپن را دوباره به اهتزاز در آوردند.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال و سرهنگ دهقان فرمانده یگان ویژه در حال آرام کردن تماشاگران دو تیم است. حتی مسئولان امنیتی در حال صحبت با تماشاگران دو تیم هستند تا جو ورزشگاه آرام شود.

هواداران تیم میهمان اقدام به پرتاب سنگ به سمت هواداران پرسپولیس و جایگاه خبرنگاران کردند.در این بین سنگ‌های بزرگ و خطرناکی به سمت هواداران پرسپولیس پرتاب شد که برخی از آنها نیز به شیشه‌های جایگاه خبرنگاران خورد یا وارد این جایگاه شد.

در ابتدای نیمه اول به علت پر شدن جایگاه مختص به هواداران تراکتور جایگاه دیگری در پشت دروازه جنوبی ورزشگاه به آنها اختصاص داده شد.

سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه یکی از خوانندگان معروف کشور در جایگاه ویژه حاضر شد.

شجاع خلیل زاده بعد از اعلام خطا به سود تراکتور توپ را به اشکان دژاگه نداد و همین مسئله باعث شد بین طرفین جروبحث به وجود بیاید. 

در آخرین دقایق بازی اخراج ساکت الهامی و واکنش او به تصمیم اکبریان، باعث ایجاد حواشی عجیبی شد اما در نهایت نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

در نیمه دوم هواداران با آرامش بیشتری بازی را دنبال می کنند.

یحیی گل محمدی در نیمه دوم بار‌ها در کنار زمین با حمید مطهری و محمد عسگری دستیاران خود صحبت کرد، اما کریم باقری از ابتدای بازی روی نیمکت پرسپولیس نشسته و از جایش تکان نمی‌خورد.

هواداران تیم پرسپولیس بر علیه اشکان دژاگه شعار می دهند.

برخورد شجاع خلیل زاده بازیکنان تراکتور منجر به مصدومیت خلیل زاده شد. شجاع لحظاتی بعد از جا بلند شد و به شدت علیه داور موضع گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تو قطعا یه چرکپولیسی بدبختی
    چرا یه کلمه هم درباره توهینهای این ترفدارای لجنتون چیزی ننوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه