English

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به خبر جدایی بیرانوند از پرسپولیس

محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل پرسپولیس گفت: درمورد خبر جدایی علیرضا بیرانوند از تیم پرسپولیس یک چیزهایی گفتند که باید بروم و بررسی کنم.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به خبر جدایی بیرانوند از پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به خبر جدایی علیرضا بیرانوند از تیم پرسپولیس و پیشنهاد باشگاه بلژیکی به وی اظهار کرد: یک چیزهایی گفتند که باید ببینیم چه چیزی است.

وی درباره اینکه قرار بوده بیرانوند بامداد امروز راهی ترکیه و سپس بلژیک شود، تاکید کرد: باید بروم و بررسی کنم. تلفنی به من یک چیزهایی گفته اند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که در صورت پرداخت پول رضایتنامه بیرانوند، باشگاه پرسپولیس مایل به جدایی این دروازه بان است؟ تصریح کرد: یک بحث هایی دارد که باید بررسی کنیم.

انصاریفرد همچنین در واکنش به احتمال حضور سوشا مکانی به جای بیرانوند در پرسپولیس، یادآور شد: ؟ نه اصلا چنین چیزی مطرح نیست.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره جلسه چهار مدیر ایرانی با مدیران AFC درباره میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر دست پر برگشتیم. موقع رفتن امیدمان زیاد نبود. باید از AFC بابت تعامل تشکر کنیم. درباره موضوعات مختلف دو ساعت مذاکره کردیم که خروجی اش خوب بود. خدا را شکر که مردم خوشحال هستند.

انصاریفرد در خصوص اینکه خروجی این جلسه شبیه همان ابلاغ قبلی کنفدراسیون بوده و نیازی نبود آنها به مالزی سفر کنند، اظهار کرد: نه اینطور نیست. در ابلاغ قبلی، AFC گفته بود بروید سه بازی خارج از خانه را انجام بدهید و بعد ما یک تیم تحقیق می فرستیم و اگر ایران امن بود میزبانی را می دهیم ولی در این جلسه ضمانت گرفتیم که سه بازی برگشت حتما در ایران باشد که خوشبختانه ضمانت دادند.

وی گفت: اگر توافق نمی کردیم با محرومیت دو - سه ساله مواجه می شدیم و پروژه بعدی محرومیت تیم ملی بود. در جلسه شنیدم جریمه  نقدی ۱۱ میلیون دلاری در صورت انصراف تیم ها در انتظارمان بود که می خواستند ضرر اسپانسرها را گردن ایران بیاندازند. من این را شنیدم و نمی دانم چقدر سندیت دارد. توافق پیروزمندانه بود و اگر حضوری نمی رفتیم این اتفاق نمی افتاد چون روی موضع خود ایستاده بودند که محروم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی