English

مالک باشگاه شهرخودرو:

قرار شد که فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: قرار شد که فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم. اگر قبول کنیم، بازی در کشور ثالث بازی کنیم، به بازی‌های ملی و بعدها هم به کلیه ورزش‌ها کشیده می‌شود که موجب کاهش کیفیت ورزش ایران خواهد شد.

قرار شد که فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، فرهاد حمیدوای، مالک باشگاه شهرخودرو پس از اتمام جلسه مدیران نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا درباره سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی توسط AFC گفت: قرار شد که فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم. آقایان تبعات قبول این موضوع را پیش‌بینی کردند که اگر قبول کنیم، بازی در کشور ثالث بازی کنیم، به بازی‌های ملی و بعدها هم به کلیه ورزش‌ها کشیده می‌شود که موجب کاهش کیفیت ورزش ایران خواهد شد. باز هم باید اشاره کنم که عزت و شرف فوتبال ایران از هر رویدادی مهم‌تر است.

او درباره دیدارشان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: در نامه دیروز (جمعه) که به ما ارسال شده، پنج روز پس از سه‌شنبه و خارج از ایران باید بازی کنیم. ما هم باید کشور ثالث را معرفی کنیم. در هر صورت تصمیم ما اینطور شد که ما در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا نفوذ تاج به حل این مشکل کمک می‌کند، بیان کرد: امیدوارم با حضور آقای تاج و تیمی که در هیات رئیسه داریم به حقمان برسیم.

حمیداوی در ادامه درباره دیدار دیروز (جمعه) تیمش مقابل شاهین بوشهر توضیح داد: من از بوشهری‌های عزیز گله دارم به خاطر این که دیروز نه تنها میزبانی نکردند بلکه اتفاقات بدی افتاد. قطعا گزارش ناظر بازی و داور به فدراسیون می‌رسد. ما ۹۰ دقیقه در استادیوم فحش شنیدیم که زیبنده ورزش نیست. بعد از اخراج مهاجم بوشهر عملا فقط حاشیه بود و فوتبال ندیدیم.

او در پایان درباره ادعای مدیران شاهین مبنی بر غیرقانونی بودن حضور دو بازیکن جدید شهر خودرو در بازی دیروز، تصریح کرد: وقتی که فدراسیون کارت بازیکن را صادر می‌کند، یعنی مشکلی نیست. کلیه مراحل و اتفاقات فسخ قرارداد این دو بازیکن را از فدراسیون استعلام کردیم و بعد از استعلام به این نتیجه رسیدیم که عقد قرارداد با این بازیکنان مشکلی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه