English

انصاری‌ فرد:

اطیمنان داریم می‌ توانیم قهرمانی چهارم را به دست بیاوریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اطیمنان داریم با این کادر فنی و بازیکنان می‌توانیم قهرمانی چهارم را به دست بیاوریم.

اطیمنان داریم می‌ توانیم قهرمانی چهارم را به دست بیاوریم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حسن انصاری‌ فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت اظهار کرد: با توجه به فشاری که سمت باشگاه بود و کالدرون به ما خبری نداده بود، با لطف خدا توانستیم در این دو روز برای جذب بازیکن و سرمربی انتخاب‌هایی را انجام دهیم که مورد رضایت هواداران است و اطیمنان داریم با این کادر فنی و بازیکنان می‌توانیم قهرمانی چهارم را به دست بیاوریم.

* پول رضایت‌ نامه گل محمدی را از شهرخودرو پرداخت کردیم

او ادامه داد: من باید از مجموعه شهرخودرو که همکاری خوبی با ما داشتند تشکر کنم. در این زمان سخت بود که سرمربی از لیگ برتر به تیم دیگری برود. رقم قرارداد با حضور مدیر برنامه‌های ایشان اعلام خواهد شد و ما تا اینجای کار پول رضایت‌نامه گل محمدی را از شهرخودرو پرداخت کردیم. مدت قرارداد یک سال و نیم است. در جلسه‌ای که قرار است یک ساعت دیگر برگزار شود، افراد کادر فنی نیز مشخص خواهند شد.

انصاری‌فرد درباره بازیکنانی که در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شدند خاطرنشان کرد: ما اوساگونا را به جمع تیم خود اضافه کردیم و جا دارد که در این رابطه از سعید آذری تشکر کنیم که برخورد بسیار حرفه‌ای داشتند. ما باید که مهاجم را جذب می‌کردیم و با توجه به این که در تمام پست‌ها با کیفیت هستیم، باید در خط حمله‌ هم از قدرت لازم برخوردار باشیم. ما تمام بازیکنان مد نظر خود را به سرمربی‌های احتمالی پرسپولیس به‌خصوص یحیی گل محمدی ارائه کردیم و یک مهاجم دیگر هم قرار است به جمع تیم اضافه شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور افشین پیروانی در تیم گفت: ما تعریف‌های خوبی درباره اختیارات باشگاه و کادر فنی داریم و افشین پیروانی چون  منصوب باشگاه است و در باشگاه مدیریت خوبی داشتند،‌ به پرسپولیس برمی‌گردند. شما دیدید که او درباره کالدرون هم گفت که اگر او من را نمی‌خواهد من از تیم می‌روم که این رفتار شجاعانه‌ای بود اما بعد از این اتفاق او به پرسپولیس برمی‌گردد. به نظر من مجموعه‌ای که در پرسپولیس وجود دارد، همه پرسپولیسی هستند. از من که در پرسپولیس بازی کردم تا کادر فنی که سرمربی‌اش یحیی گل محمدی باشد.

او در پایان درباره ماندن کریم باقری در کادر فنی گفت: انتخاب کادر فنی با سرمربی تیم است ما در جلسه‌ای که با گل محمدی خواهیم داشت در این رابطه صحبت خواهیم کرد اما بعید می‌دانم که گل محمدی، باقری را نخواهد چون او برای تیم زحمت کشیده و فکر نمی‌کنم در این رابطه مشکلی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی