English

شرایط صعود تیم ملی فوتبال به المپیک/با تمام قوا مقابل چین

تیم ملی فوتبال امید ایران برای صعود به مرحله یک‌ چهارم نهایی کاری دشواری را در پیش دارد.

شرایط صعود تیم ملی فوتبال به المپیک/با تمام قوا مقابل چین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال امید ایران و کره جنوبی در دومین دیدار از سری رقابت‌ های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به مصاف هم رفتند و امیدهای ایران با نتیجه ۲ بر یک این بازی را به حریف واگذار کردند.

در دیگر دیدار این گروه، ازبکستان و چین به مصاف هم رفتند و این دیدار نیز با نتیجه  ۲ بر صفر به نفع ازبکستان به پایان رسید. مدافع عنوان قهرمانی با این برد 4 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی این گروه، بالاتر از ایران یک امتیازی ایستاد.

پیروزی ازبکستان در این دیدار تا حدودی کار شاگردان استیلی و امید آن‌ ها برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را کم رنگ کرد.

شاگردان حمید استیلی برای صعود به مرحله یک‌ چهارم نهایی کاری دشواری را در پیش دارند  و حتما باید در بازی با چین به پیروزی برسند و در انتظار نتیجه دیدار کره جنوبی و ازبکستان باشند.

صعود ایران به مرحله بعد تنها در صورتی رقم می خورد که تیم ازبکستان از دیدار مقابل کره جنوبی امتیازی نگیرد و ایران بتواند با تفاضل گل تیم چین را بدرقه کند تا امتیاز ایران و ازبکستان برابر شود و با تفاضل گل تیم صعود کننده مشخص شود. احتمالی که با توجه به بازی های خوب کره جنوبی تا اینجای رقابت ها دور از انتظار نیست و تیم امید کشورمان باید با تمام قوا به مصاف چین برود تا بتواند با اختلاف 2 یا 3 گل این دیدار را به پایان برساند و منتظر کمک کره جنوبی برای صعود در دیدار همزمان بنشیند.

کره با 6 امتیاز صدرنشین است و صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرده است. تیم‌ های ازبکستان و ایران نیز به ترتیب با 4 و یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و چین بدون امتیاز در مکان آخر است. ازبکستان 3 گل زده و یک گل خورده داشته و تفاضل گل این تیم +2 است، ایران نیز که با یک امتیاز در جایگاه 3 ایستاده است با 2 گل زده و 3 گل خورده تفاضل گل -1 دارد. حال باید منتظر ماند و دید که ایران می تواند به مرحله حذفی صعود کند و با قرار گرفتن بین سه تیم برتر جام به المپیک راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

ساعت بازی تیم ملی فوتبال امید ایران و چین مشخص شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه