English

سلطانی فر:

امنیت امروز ایران و منطقه حاصل رشادت های سپهبد سلیمانی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: امنیت امروز ایران اسلامی و منطقه حاصل رشادت های سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

امنیت امروز ایران و منطقه حاصل رشادت های سپهبد سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن عرض تبریک و تسلیت به دلیل  شهادت جانگداز سردار رشید اسلام و ایران،  سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جهت گرامیداشت یاد و خاطر و جان فشانی های  این سرباز اسلام به اطلاع مردم شریف ایران و جامعه ورزش و جوان کشور میرسانم که فردا یکشنبه ۱۵ دیماه ساعت ۱۰:۳۰ مراسم  بزرگداشتی در محل  وزارت ورزش و جوانان  برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان دلیل برگزاری این مراسم را  درخواست قهرمانان، پیشکسوتان، روسای فدراسیون های ورزشی  و تصمیم شورای معاونین وزارتخانه جهت تجلیل از ده ها سال ایثاری ها، جان فشانی ها  و دلاورمردی های سردار رشید اسلام  اعلام کرد.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش  از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان  اسوه و الگوی مبارزه با تفکر خشونت گرایی و افراطی گری و مبارزه با گروه های تکفیری و داعش یاد کرد و گفت: اگر این جان فشانی ها  و ایثارگری ها نبود امروز بخش قابل توجهی از خاورمیانه در تصرف داعش و تفکر تکفیری ها بود.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی و منطقه حاصل رشادت های سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و  شجاعت این سرباز ایران باعث شده که امروز  ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل  در یک شرایط بسیار متزلزلی  در منطقه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این موضوع که منازعات و کشمکش هایی که هم اکنون در منطقه وجود دارد  به نفع جلوه مقاومت  و به ضرر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل رقم خواهد خورد،  بیان کرد: خیلی دور نیست که  استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار مجبور شود که همه نیروهای خود را ذلت بار از این منطقه خارج کند.

وزیر ورزش و جوانان  با اشاره به بستن میثاق جامعه ورزش کشور به همراه  ۲ هزار و ۶۰۰  عضو سازمان های مردم نهاد با آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: جامعه ورزش و جوان متعهد میشود تا رهروان خوبی برای  شهدای انقلاب اسلامی و  مجریانی قابل اعتماد برای  اجرای سیاست های عمومی نظام در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در میادین ورزشی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه