English

گواردیولا:

باید بجنگیم تا سهمیه اروپا را از دست ندهیم

سرمربی منچسترسیتی گفت: همیشه عادت داشتیم در صدر جدول باشیم ولی اکنون باید بجنگیم تا سهمیه اروپا را از دست ندهیم.

باید بجنگیم تا سهمیه اروپا را از دست ندهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تلگراف، دیدار منچسترسیتی و ولورهمپتون در رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و منچسترسیتی در حالی که با دو گل از حریف خود پیش بود، ۳ بر ۲ شکست خورد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره این دیدار گفت:‌ همیشه عادت داشتیم در صدر جدول باشیم ولی اکنون باید بجنگیم تا سهمیه را از دست ندهیم. نباید تسلیم شویم وگرنه سهمیه اروپا را از دست می‌ دهیم. به هیچ وجه این حق را نداریم که رقابت‌های باشگاهی لیگ قهرمانان یا جام حذفی را به لیگ برتر ترجیح دهیم. باید ادامه لیگ برتر را جدی بگیریم و بتوانیم حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.

منچسترسیتی اکنون ۱۴ امتیاز با صدر جدول لیگ برتر انگلیس فاصله دارد و در رده سوم جدول رده بندی است و تیم‌های چلسی، ولورهمپتون و تاتنهام در تعقیب این تیم هستند. 

او درباره تعویض کوین دی بروین در این دیدار نیز گفت دی بروین را تعویض کردم چون در کم‌تر از ۴۸ ساعت باید در دو دیدار به میدان برویم و باید بازیکنان را مدیریت کرد.

به این ترتیب نونو، سرمربی پرتغالی ولورهمپتون بعد از آنتونیو کونته دومین سرمربی است که موفق می‌شود در هر دو دیدار رفت و برگشت منچسترسیتی را با هدایت پپ گواردیولا شکست دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه