English

علی فتح الله زاده از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره‌ گیری کرد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره‌گیری کرد.

علی فتح الله زاده از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره‌ گیری کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی فتح الله زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست جدیدی منتشر کرد و از هیات مدیره باشگاه استقلال خداحافظی کرد.

وی نوشت: روزی که به استقلال آمدم این باشگاه نه مدیرعامل داشت و نه سرمربی! وقتی از من خواستند که بیایم میدانستم کار سختی است اما به خاطر همه هواداران بزرگ و با شرف استقلال برای خدمتگزاری آمدم و بی منت کار کردم هر چند که آنروزها هم تهمت می زدند که من به همه آنها خط داده‌ام! امروز من مدیرعامل نیستم اما تمام وظایف مدیرعاملی از من طلب می شد! این در حالیست که چند روز قبل از دریافت حکم هیات مدیره، جناب استراماچونی از ایران رفته بود! متاسفانه اینبار از جانب هواداری که دوستش دارم و خواهم داشت متهم شدم به این که خودم را فروختم به میز و صندلی مدیریت!! وای بر من که اینچنین از رفتارم برداشت شد! این اصلا برایم قابل تحمل نیست بنابراین ضمن تشکر از همه هواداران عزیز و بزرگوار همچنین جناب وزیر محترم اعلام می کنم از این لحظه هیچ پست و سمتی در باشگاه ندارم و از این پس همچون گذشته یک هوادار در کنار شما خواهم بود.

ارادتمند شما

علی فتح الله زاده

خداحافظی علی فتح الله زاده از استقلال

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه