English

آخرین وضعیت استراماچونی مربی استقلال

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما در ایمیلی که تا چند دقیقه دیگر به آقای استراماچونی ارسال می‌کنیم، تا آخر وقت امشب (سه‌شنبه) برای بازگشتش منتظر خواهیم ماند و در غیر این‌صورت تصمیم دیگری که به احتمال زیاد انتخاب جایگزین او است، می‌گیریم.

آخرین وضعیت استراماچونی مربی استقلال

به گزارش خبرگزاری موج،  باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه 25 آذر) چک پرداخت مطالبات استراماچونی، سرمربی استقلال را آماده کرد و سرمربی ایتالیایی این تیم می‌تواند با حضور در بانک این چک را دریافت کند و امروز (سه‌شنبه) به ایران بازگردد. با این حال هنوز استراماچونی برای گرفتن این فقره چک اقدام نکرده تا باعث ایجاد شک و شبهه درباره تصمیم او راجع به بازگشت به ایران شود.

در همین راستا، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلوزیونی اظهار کرد: بانک سپه و سفارت ایران در ایتالیا توانستند تا ساعت ۱۳ یک فقره چک به مبلغ ۱۶۰ هزار یورو صادر کنند. متاسفانه تا این لحظه نه استراماچونی و نه وکیلش برای دریافت چک مراجعه نکرده‌اند. ما در ایمیلی که تا چند دقیقه دیگر به آقای استراماچونی ارسال می‌کنیم، تا آخر وقت امشب (سه‌شنبه) برای بازگشتش منتظر خواهیم ماند و در غیر این‌صورت تصمیم دیگری که به احتمال زیاد انتخاب جایگزین او است، می‌گیریم.

هم چنین معاون باشگاه استقلال در اظهاراتی گفت: مشکل استراماچونی پول نیست، بلکه نحوه پرداخت آن است. او می خواهد مطمئن شود که راه درست و مورد اعتمادی برای پرداخت دستمزدش وجود دارد و به محض حصول اطمینان که با واریز پول محقق می شود، او به ایران باز خواهد گشت.

وی افزود: تمام خبرها درباره مذاکره مجدد با استراماچونی دروغ است. هیچ مذاکره ای در کار نخواهد بود و استراماچونی هم هیچ خواسته عجیبی نداشته و ندارد؛ بلکه او در یک فرآیند اتوماتیک، به محض دریافت این پول و مطمئن شدن از نحوه پرداخت آن، به ایران می آید و استقلال را هدایت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه