English

زهرا نعمتی:

ورود من به المپیک حکم مدال طلا را دارد

بانوی ملی پوش تیروکمان ایران گفت: ورود من به المپیک حکم مدال طلا را دارد و نباید فشار مضاعف بگذاریم که حتما مدال هم گرفته شود.

ورود من به المپیک حکم مدال طلا را دارد

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا نعمتی بانوی ملی پوش تیروکمان ایران در مورد شرایط خود برای رسیدن به سهمیه المپیک توکیو در تیروکمان اظهار کرد: شرایط تیم خانم ها خیلی امیدوار کننده است. اولین دوره است تیم خانم ها به خوبی کار می کند و امیدوارم در آلمان بتوانیم برای اولین بار سهمیه تیمی المپیک را برای ایران کسب کنیم.

او در مورد نتیجه نگرفتن ریکرو در قهرمانی آسیا گفت: در آسیا سطح ریکرو بالا است و انتظار مدال در آسیا نداشتیم. برای ما مسابقات آسیایی حکم قهرمانی جهان را دارد. از طرفی کسب سهمیه المپیک در بخش خانم ها سخت‌تر بود. امیدوارم هستیم در آلمان کسب سهمیه المپیک اتفاق بیفتد.  

نعمتی در مورد اینکه گفته می‌شود حضور در دو بخش المپیک و پارالمپیک تمرکز او را برهم می زد، تصریح کرد: نظر دوستان محترم است. کار سخت است اما برنامه ریزی شود امکانش هست در هر دو بتوانم حضور داشته باشم. قبلش هم این راه را رفتیم مثل ریو. اما باید شرایط به گونه ای فراهم شود با آرامش خاطر در تمرینات شرکت کنم.

الان حدود چهارسال است می گویم  تعاملی بین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک باشد و نباید این تعامل کم رنگ باشد. باید کار تیمی باشد و می توان در هر دو رویداد شرکت کنم، فقط باید قهرمانان را بهتر درک کنیم. من  قطعا تمام تلاشم را می‌کنم.

او ادامه داد: ورود من به المپیک حکم مدال طلا را دارد و نباید فشار مضاعف بگذاریم که حتما مدال هم گرفته شود. من در المپیک نا امید نیستم اما باید با افرادی که به لحاظ جسمانی راحت تر هستند دست و پنجه نرم کنم. باید واقعیت ها را بپذیریم و فشار را از روی ورزشکار برداریم.

او در مورد اینکه محل تمرینات او مناسب سازی نشده است بیان کرد: نمی گویم من ورزشکار هیچ مشکلی ندارم و قطعا مشکلاتی هست اما نمی توانم خودم را در خانه حبس کنم تا مناسب سازی انجام شود. الان مقداری شرایط فراهم شده است. می دانم نه تنها در ورزش بلکه همه جا شرایط کامل نیست با این حال امیدم را از دست نمی دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه