English

جزئیات برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور

کلاسیکو ویژه برنامه‌ عادل فردوسی پور برای بازی حساس چهارشنبه میان رئال مادرید و بارسلوناست که با اجرای پژمان جمشیدی در دسترس عموم قرار گرفت.

جزئیات برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور

به گزارش خبرگزاری موج، ویژه برنامه الکلاسیکو عادل فردوسی پور "کلاسیکو" با اجرای پژمان جمشیدی در یک قسمت ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۴ آذر از طریق سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های فیلیمو، نماوا و کافه بازار به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.

استودیوی برنامه کلاسیکو به شکلی متفاوت طراحی شده تا تماشاگران برای اولین بار بتوانند در برنامه‌ های فوتبالی حضور پیداکنند.

مجری سابق برنامه نود برای این که در اولین برنامه اش توجهات را به سمت خود جلب کند، از چهره های ممنوع التصویر صدا و سیما یا چهره هایی که خودشان به تلویزیون ملی نمی روند، دعوت کرده است.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال به عنوان مهمان در این برنامه حاضر شد او که حاضر نیست در برنامه‌ های تلویزیونی حضور پیدا کند و حتی اجازه نمی‌ دهد دوربین‌ های صداوسیما از او مصاحبه بگیرند. حالا در این برنامه حضور یافت.

یکی دیگر از مهمانان این برنامه علی دایی است. او نیز سال هاست به تلویزیون نرفته، اما پذیرفته تا در برنامه فردوسی پور حاضر شود. 

همچنین، امیر مهدی ژوله هم که در تلویزیون ممنوع التصویر شده، به عنوان کمدین به این برنامه دعوت شده است.

فردوسی پور برای اینکه مخاطبان برنامه جدیدش را سورپرایز کند، مطابق عادتش در برنامه فوتبال 120 با ژابی آلونسو هافبک اسبق رئال مادرید ارتباط تصویری برقرار کرده است. 

بیشتر بخوانید:

کلاسیکو اولین برنامه عادل فردوسی پور بعد از دوری از تلویزیون+لینک تماشای کلاسیکو

فیلم استندآپ کنایه آمیز ژوله به صداوسیما در کلاسیکو اولین برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور

شیوه تماشای آنلاین ویژه برنامه ال کلاسیکو عادل فردوسی پور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه