English

نحوه برگزاری پلی‌ آف لیگ‌ برتر والیبال اعلام شد

نحوه و زمان برگزاری بازی ‌های مرحله پلی‌ آف لیگ‌ برتر والیبال توسط سازمان لیگ فدراسیون والیبال مشخص شد.

نحوه برگزاری پلی‌ آف لیگ‌ برتر والیبال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، نحوه و زمان برگزاری بازی ‌های مرحله پلی‌ آف لیگ‌ برتر در نشست مربیان تیم‌ های لیگ‌ برتری با سازمان لیگ فدراسیون والیبال مشخص شد. در حال حاضر بازی‌ های لیگ به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی تعطیل شده است.

به این ترتیب مانند سال‌های گذشته ۸ تیم برتر لیگ راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد تا از تاریخ ۵ فروردین ماه به رقابت‌ بپردازند.

نحوه برگزاری مرحله پلی‌ آف به شرح زیر است:

طبق اعلام سازمان لیگ تیم‌های اول و دوم لیگ مستقیما راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد و تیم‌های سوم تا هشتم جدول نیز باید در دو گروه سه تیمی به رقابت بپردازند تا تیم‌های اول هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

در مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم‌ها به صورت ضربدری با هم بازی‌ خواهند کرد تا فینالیست‌ها مشخص شوند. پیش بینی می‌شود بازی فینال پس از پایان بازی‌های مرحله گروهی پلی‌آف و بازی‌های نیمه‌نهایی، با یک روز استراحت برگزار شود و دهم فروردین ماه روز برگزاری بازی فینال باشد.

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ نیز در پاسخ به این سوال، آیا باز هم مانند سال‌های گذشته شاهد حواشی در مورد محل برگزاری بازی‌های پلی‌آف خواهیم بود؟ اظهار کرد: خیر، امسال با همه مربیان صحبت کرده و اینکه بازی‌ها در تهران شود را به آن‌ها اعلام کردیم که این موضوع با حضور همه مربیان لیگ صورت جلسه شد. مسابقات پلی‌آف به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه