English

سلطانی فر:

برنامه‌ های تک تک فدراسیون‌ های المپیکی را به طور مرتب رصد می‌ کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ها و عملکرد تک تک فدراسیون‌های المپیکی را به طور مرتب رصد می‌کنیم و به زودی بازدید‌های خود را از اردو‌های آمادگی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

برنامه‌ های تک تک فدراسیون‌ های المپیکی را به طور مرتب رصد می‌ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانانبا بیان اینکه افتخار همه ما باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد، گفت: قهرمانان، پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه‌ای عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرف‌های حاشیه‌ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

* در اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است

مسعود سلطانی فر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی روسای فدراسیون‌های المپیکی از قهرمانان خود گفت: در اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی مطرح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه دار است و رئیس فدراسیون در فاصله دویست روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من به عنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی را در این زمینه نمی‌پذیرم.

سلطانی فر با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و برنامه‌ها و عملکرد تک تک فدراسیون‌های المپیکی را به طور مرتب رصد می‌کنیم و به زودی بازدید‌های خود را از اردو‌های آمادگی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه