English

تاج:

هدف فدراسیون فوتبال آماده‌ سازی تیم المپیک در بهترین شرایط ممکن است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: هدف فدراسیون فوتبال آماده‌سازی تیم المپیک در بهترین شرایط ممکن است تا در مسابقات مقدماتی المپیک نتایج مورد نظر به دست آید.

هدف فدراسیون فوتبال آماده‌ سازی تیم المپیک در بهترین شرایط ممکن است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشستی با حضور سرمربی و مسوولان اجرایی تیم فوتبال المپیک هم‌چنین نمایندگان هیات رییسه، کمیته فنی، سازمان تیم‌های ملی و سایر بخش‌ها و کمیته‌های فدراسیون فوتبال با تاکید بر اهمیت حمایت همه جانبه از تیم المپیک گفت: تیم فوتبال امید جمهوری اسلامی ایران باید با تمام قوا و تامین کلیه ملزومات روند آماده‌سازی خودش را به بهترین شکل دنبال کند و فدراسیون فوتبال از کلیه برنامه‌های این تیم در مسیر آماده‌سازی با تمامی امکانات موجود حمایت خواهد کرد.

* هیچ تفاوتی بین تیم امید و بزرگسالان وجود نداشته و نخواهد داشت

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: هیچ تفاوتی بین تیم امید و بزرگسالان از نظر استفاده از امکانات و حمایت و پشتیبانی وجود نداشته و نخواهد داشت و این تیم هم از زمین، امکانات تمرینی، مجموعه پک، امکانات هتلینگ، هم‌چنین مشاوره و همراهی اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان، کادر پزشکی و کلیه بخش‌های مورد نیاز استفاده خواهد کرد. هدف فدراسیون فوتبال آماده‌سازی تیم المپیک در بهترین شرایط ممکن است تا در مسابقات مقدماتی المپیک نتایج مورد نظر به دست آید.

هم‌چنین حمید استیلی در این نشست گفت: با وجود تمامی مشکلات مالی که در این مقطع برای فدراسیون وجود داشته شاهد حمایت و همراهی بخش‌های مختلف فدراسیون در این مدت بوده‌ایم و امیدواریم در این مقطع باقیمانده هم برنامه‌ها و روند آماده سازی تیم با همکاری و تعامل باشگاه‌ها هم‌چنین حمایت فدراسیون به بهترین شکل دنبال شود تا با شرایط مناسبی وارد رقابت‌های مرحله نهایی شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی