English

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال عراق و بحرین / بازگشت امید به اردوی تیم ملی

تیم های ملی فوتبال عراق و بحرین در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صدرنشین شدن در پایان مرحله دوم انتخابی همچنان زنده باقی بماند.

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال عراق و بحرین / بازگشت امید به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های ملی فوتبال عراق و بحرین در ادامه بازی های روز اول از دور برگشت رقابت های مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر در گروه C و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت تهران) به مصاف هم رفتند.

این بازی مانند دیدار قبلی شاگردان سرتکو کاتانچ در تیم ملی عراق با ایران در ورزشگاه بین المللی امان اردن برگزار شد اما باز هم شیرهای بین النهرین از حضور پرشمار هواداران شان در اردن بهره بردند.

دیدار ۲ تیم عرب زبان گروه که وضعیت بهتری نسبت به شاگردان مارک ویلموتس دارند در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید. نکته جالب این جا است که بحرین و عراق در بازی رفت که در ورزشگاه ملی منامه برگزار شد هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

با این نتیجه عراقی ها ۱۱ امتیازی شده و صدرجدول را حفظ کردند. تیم هلیو سوسا پرتغالی هم با ۹ امتیاز و یک دیدار بیشتر نسبت به ایران ۶ امتیازی در رده دوم باقی ماند. با این تساوی شانس ایران برای صدرنشین شدن در پایان مرحله دوم انتخابی همچنان زنده باقی ماند.

هنگ کنگ و کامبوج هم به ترتیب با ۵ و بدون امتیاز در رده های چهارم و پنجم گروه جای دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمید صدریان قزوین

    بسمه تعالی
    با سلام خوبست برای یاری تیم ایران تمام هواداران ومربیان باشگاهها در سایتها هم شده این مقالات را بخوانند بطور مجموع حقیقتا فرقی ندارد که پرسپولیس یا هر تیم دیگری قهرمان شود یا نشود مهم انکه
    ارایه بازیهای منطقی و جذاب انهم بسبک درست موجود و دوراز احساسات فوتبالهای ناب اروپا هدف است پس بحول و قوه اللهی انشاالله زمینه ان مدلهای جذابی که در تیمهای اروپا بارها نشان داده شده را در لیگ برتر شاهد باشیم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه