English

کالدرون:

برای ما هر بازی فینال است و همه ما را می‌ خواهند ببرند

سرمربی پرسپولیس گفت: برای ما هر بازی فینال است و همه ما را می‌ خواهند ببرند. من یک فسلفه جدید فوتبالی را دارم اجرا می‌کنم که به زمان احتیاج دارد.

برای ما هر بازی فینال است  و همه ما را می‌ خواهند ببرند

به گزارش خبرگزاری موج، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی دوستانه‌ای که داشتیم، استراحت کردیم. بازیکنانی که مقابل شاهین بازی نکردند، ‌ در بازی دوستانه به میدان رفتند. استراحت بازیکنان اتفاق خوبی بود چون بعد از فیفا دی بازیکنان نتوانستند استراحت کنند. تیم اوضاع خوبی دارد. بعد از مدت‌ها توانستیم در یک بازی ۵ گل به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: ما هر هفته یک جلسه با مدیرعامل باشگاه داریم و این مساله معمولی است. اگر تصمیم بزرگی قرار است گرفته شود، اعمال خواهد شد.

کالدرون درباره گلزنی و هتریک علیپور در دیدار برابر شاهین بوشهر گفت: ما از اینکه علیپور روحیه‌اش را به دست  آورد خوشحالیم. او می‌خواست گل بزند و من همیشه گفتم تیم باید خوب کار کند تا به مهاجمان کمک کند. به خاطر همین ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و علیپور توانست گل بزند. فلسفه فوتبال من دقیقا همین است.

او درباره تمرین کردن در زمین شماره ۲ آزادی گفت: دیروز زمین چمن مصنوعی درفشی فر بررسی شد. امکانات آنجا خوب است اما کیفیت چمن خوب نیست و این مساله برای بازیکنان خطرناک است. باید جای بهتری پیدا کنیم چون احتمال آسیب دیدگی بازیکنان در این زمین‌ها وجود دارد. باید دید و بررسی کرد که کدام زمین بهتر است.

سرمربی پرسپولیس درباره مهدی ترابی و شادی بعد از گلی که در دیدار مقابل پیکان داشت گفت: من فارسی نمی‌توانم بخوانم و به این مسائل اهمیت نمی‌دهم. بازیکنان راجع به این مسائل کاری که بخواهند انجام می‌دهند در دیدار برابر شاهین بوشهر هم علیپور یک پیامی روی لباسش بود که این هم مربوط به خودش است. اگر کار بدی باشد، باشگاه به او هشدار خواهد داد. برای من این مهم است بازیکنان گل بزنند.

کالدرون افزود: برای ما هر بازی فینال است  و همه ما را می‌ خواهند ببرند. من یک فسلفه جدید فوتبالی را دارم اجرا می‌کنم که به زمان احتیاج دارد. شما در بازی قبل دیدید که چه توانایی‌هایی داریم. ما باید ادامه دهیم و نیاز به امتیاز داریم و باید بازی پیش رو خود را ببریم.

او درباره خروج جونیور برانداو گفت: این را باید از باشگاه بپرسید. ما اگر از او راضی نباشیم، بازی نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر جونیور ۵ گل نزند قراردادش فسخ می‌شود گفت: من قرارداد او را ندیدم و این مساله خبر ندارم. شما باید بررسی کنید آیا او می‌خواهد برود یا خیر. برای من هر بازیکنی خوب نباشد، بازی نمی‌کند.

کالدرون درباره اینکه پول زیادی برای جذب جونیور مبلغ ۵۵۰ هزار دلار هزینه شده است گفت: من اطلاعاتی در این مورد ندارم. ما در ماه دسامبر برای لیگ و رقابت‌های آسیایی یک مهاجم خوب می‌خواهیم. ما یک مهاجمی آوردیم که گزینه نهم بود و با این قیمت یک بازیکن با تجربه نمی‌آید و یک بازیکن جوان می‌توانید بگیرید.

او در پاسخ به این سوال که باشگاه بودجه لازم برای جذب مهاجم جدید دارد یا خیر گفت: من از مدیر باشگاه خواستم که طلب‌های سال گذشته بازیکنان پرداخت شود. من هم چهار ماه اینجا هستم و انتظار دارم قرارداد من و دستیارانم پرداخت شود. من از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که باشگاه هنوز آن را به من پس نداده است. این‌ها الویت‌های ماست و باید تا دسامبر مشکلات ما را حل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی