English

تیم پارس جنوبی جم از رقابت های لیگ برتر کناره گیری کرد

تیم پارس جنوبی جم به علت مشکلات مالی از رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم کناره گیری کرد.

تیم پارس جنوبی جم از رقابت های لیگ برتر کناره گیری کرد

به گزارش خبرگزاری موج،  تیم پارس جنوبی جم به علت مشکلات مالی و قطع هرگونه کمک های مالی از طرف منطقه ویژه اقتصادی پارس قادر به ادامه فعالیت در لیگ برتر نیست.

گفتنی است، با توجه به محدودیت‌ها و فشارهای شدیدی که از سوی سازمان‌های نظارتی برای سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس در نظر گرفته شده، ادامه پشتیبانی از تیم پارس جنوبی جم از سوی این ارگان امکان پذیر نیست.

در این خصوص اعضای تیم پارس جنوبی برای دیدار با سپاهان طبق برنامه قبلی باید فردا(یکشنبه) به شهرستان جم سفر می کردند، اما با توجه به محدودیت های موجود که برای منطقه ویژه اقتصادی پارس در نظر گرفته شده بلیت برگشت تیم از تهران تهیه نشده است.

از سوی دیگر طبق اعلام فراز کمالوند سرمربی پارسی ها در نشست خبری بعد از بازی با استقلال پول هتل تیم برای اردوی قبل از این مسابقه را نیز یکی از اعضای تیم از هزینه شخصی داده و با ادامه این روند ادامه حیات باشگاه امکان پذیر نیست.

در چنین فضایی مسئولان پارس جنوبی قصد دارند طی نامه ای به سازمان لیگ فوتبال، رسما کناره گیری خود را از رقابت های لیگ برتر اعلام کنند. چراکه دیگر منطقه ویژه اقتصادی پارس نمی تواند حمایتی از باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی انجام بدهد.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه