English

استراماچونی:

ما تنها تیمی هستیم که سه بازی در هشت روز انجام داده ایم

سرمربی استقلال گفت: بین تیم هایی که مدعی هستند، ما تنها تیمی هستیم که سه بازی در هشت روز انجام داده ایم. سایر تیم ها بازی هایشان را عقب انداخته اند.

ما تنها تیمی هستیم که سه بازی در هشت روز انجام داده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، آندره استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پارس جنوبی که ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، به سئوالات خبرنگاران درباره شرایط تیمش و این بازی پاسخ داد.

* اتمسفر و فضای تیم خوب است

استراماچونی گفت: اتمسفر و فضای تیم خوب است ولی از طرف این بدترین شرایط تیم است چون این سومین بازی در هشت روز است. این را از اول می دانستیم ولی این برنامه ریزی انجام شده است. 

سرمربی استقلال ادامه داد: بین تیم هایی که مدعی هستند، ما تنها تیمی هستیم که سه بازی در هشت روز انجام داده ایم. سایر تیم ها بازی هایشان را عقب انداخته اند. مهم است که شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم چون بعضی از بازیکنان برای سومین بار در این مدت بازی می کنند و شاید برای بعضی ها بازی چهارم باشد چون در تیم ملی هم به میدان رفته اند.

استراماچونی تصریح کرد: متاسف هستیم که داریوش شجاعیان را هم از دست دادیم. به همین دلایل بازی راحتی مقابل پارس نخواهیم داشت. آنها هم تیم خوبی هستند. باید با تمام انرژی در زمین حاضر شویم و نتیجه مناسبی بگیریم. 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که چه راهکاری برای پر کردن جای خالی شجاعیان دارد، تصریح کرد: طرفداران استقلال برای شجاعیان آرزوی موفقیت می کنند. این دومین مصدومیت سخت این بازیکن است. این اتفاق برای خود من هم افتاده و می دانم چقدر سخت و ناراحت کننده است ولی داریوش خیلی محکم است و قوی تر از گذشته بر می گردد. پیدا کردن جایگزین او راحت نیست چون داریوش بازیکن خاصی است. او شخصیت توانایی دارد که می تواند رابط هافبک ها و خط حمله باشد. تلاش می کنیم جایگزین مناسبی داشته باشیم. فرشید باقری یا آرش رضاوند می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. 

وی یادآور شد: مشکل بزرگ ما این است که محسن کریمی و داریوش شجاعیان را از دست دادیم و قطعا یک بازیکن هجومی دیگر نیاز داریم. دیگر مسئله کیفیت مهم نیست؛ مسئله کمیت و تعداد بازیکن مطرح است. اگر این اتفاق رخ ندهد و نتوانیم بازیکن بگیریم مجبوریم استراتژی را عوض کنیم چون تعداد بازیکن لازم را نداریم. 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا اضافه شدن بازیکن نیجریه ای به استقلال صحت دارد؟ اظهار کرد: بازیکن آزادی در بازار وجود ندارد که بخواهیم جذب کنیم قبل از آنکه بتوانیم او را تست کنیم. تمام بازیکنانی که آزاد هستند از هرجای دنیا را درنظر داریم و روی آنها مطالعه می کنیم حتی بازیکنان ایرانی. آماده هستیم اگر این فرصت ایجاد شد با یک بازیکن به صورت موقت قرارداد امضا کنیم. الان شرایط خوبی نداریم و از نظر تعداد بازیکن هم کم هستیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه