English

نتیجه بازی پاریس سن ژرمن و رئال مادرید/ باخت سنگین رئال در پاریس

تیم‌های پاریس سن ژرمن و رئال مادرید شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و این مسابقه با پیروزی سه بر صفر پاریسی‌ ها به پایان رسید.

نتیجه بازی پاریس سن ژرمن و رئال مادرید/ باخت سنگین رئال در پاریس

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته ادامه  دیدار‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا  برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و یوونتوس در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این مسابقه ابتدا بانوی پیر دو گل در نیمه دوم توسط کوادرادو در دقیقه ۴۸ و متوئیدی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند، اما شاگردان سیمئونه به بازی برگشتند و توسط ساویچ در دقیقه ۷۰ و هررا در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند تا از شکست خانگی بگریزند.در دیگر بازی گروه چهارم، لوکوموتیو مسکو در آلمان دو بر یک بایرلورکوزن را شکست داد و به صدر جدول این گروه رفت.

 

در دیگر بازی مهم امشب، از گروه نخست تیم پاری سن ژرمن میزبان رئال مادرید بود که با سه گل حریفش را در هم کوبید. آنخل دیماریا در دقایق ۱۴ و ۳۳ دو گل نخست پاریسی‌ها را مقابل تیم سابقش به ثمر رساند و توماس مونیر در دقیقه ۹۱ گل سوم را زد تا شاگردان زیدان لیگ قهرمانان را با شکست سنگین آغاز کنند.

در گروه B بایرن مونیخ با سه گل مهمانش ستاره سرخ بلگراد را شکست داد. کینگزلی کومان در دقیقه ۳۴، لواندوفسکی دقیقه ۸۰ و توماس مولر در دقیقه ۹۱ گلزنان باوارایی‌ها در این بازی بودند.

در گروه C منچسترسیتی با سه گل میزبانش شاختاردونتسک را شکست داد. ماحرز ۲۴، گوندوغان ۳۸ و ژسوس ۷۶ گل‌های سیتیزن‌ها را زدند. در دیگر مسابقه این گروه، دیناموزاگرب با چهار گل مهمانش آتالانتا را مغلوب کرد.

پیش از این بازی‌ها نیز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دو بازی برگزار شده بود که المپیاکوس و تاتنهام از گروه دوم به تساوی دو بر دو رسیدند و مصاف تیم‌های کلوب بروژ و گالاتاسرای در گروه نخست بدون گل مساوی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی