English

سعید عبدولی به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت

نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران با نتیجه 2 بر یک آدلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه راشکست داد و به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.

سعید عبدولی به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت

به گزارش خبرگزاری موج،  سعید عبدولی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در ادامه رقابت‌ های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است و در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر آدلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی سخت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عبدولی در دور بعد به مصاف رفیق حسین‌اف دارنده مدال‌های طلای اروپا 2011 و برنز اروپا 2018 از آذربایجان می‌رود.

عبدولی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس در دور دوم به مصاف پیتر نوواک از چک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. 

 نتایج پیکارهای نمایندگان کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست به مصاف شریف کلیچ از ترکیه رفت و با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید. ناصرپور در دور بعد به مصاف الهام بهرام اف از ازبکستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد. او برای رسیدن به گروه بازنده ها باید در انتظار فینالیست شدن این فرنگی‌کار ازبک باشد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف استپان ماریانیان از روسیه رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان مغلوب شد. در ادامه به دلیل باخت حریف گرجستانی در برابر نماینده آذربایجان، کاویانی نژاد هم از دور مسابقات حذف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی