English

جونیور براندائو خطاب به پرسپولیسی ها؛

برای شما گل های زیادی خواهم زد

مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس در پیامی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: من این جا هستم تا به شما بگویم که یکشنبه به تهران خواهم آمد و بازیکن بعدی پرسپولیس، من هستم و برای شما گل های زیادی خواهم زد.

برای شما گل های زیادی خواهم زد

به گزارش خبرگزاری موج، جونیور براندائو  مهاجم برزیلی که اخیرا با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است این بازیکن یکشنبه ( ۲۷ مرداد ) وارد ایران شود و در صورت موفقیت در آزمایش های پزشکی در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گیرد.

وی پیرامون  سفر به ایران در پیامی که امروز جمعه برای هواداران پرسپولیس منتشر کرده، گفت: سلام به هواداران پرسپولیس، من این جا هستم تا به شما بگویم که یکشنبه به تهران خواهم آمد و بازیکن بازیکن بعدی پرسپولیس، من هستم و برای شما گل های زیادی خواهم زد.

مهاجم ۲۴ ساله برزیلی درحالی وعده گل‌های زیاد را برای این تیم پرطرفدار پایتخت داده است که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۹ مه ۲۰۱۹ در ۵۹ مسابقه به میدان رفته است و فقط ۱۵ گل به ثمر رسانده که آمار جالبی برای یک مهاجم محسوب نمی شود.

همچنین او که به عضویت تیم لودوگورتس درآمده بود، نتوانست در لیگ بلغارستان عملکرد موفقی ارائه دهد تا به صورت قرضی به تیم گویان برزیل بازگشت او در این تیم هم چهره موفقی در گلزنی از خود نشان نداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه